Dag allen,
Iemand die weet waar je op een bloedonderzoek van labo medina ziet of je al dan niet zwanger zou zijn of hoever je kan zijn?
Ik heb dit weekend een positieve test geplast en gisteren ben ik langsgeweest om mijn bloed te laten testen bij de dokter. Ondertussen heb ik mijn onderzoeksresultaten maar heel veel verstand om die juist te lezen heb ik niet…
Ik kan pas deze avond bellen naar mijn huisarts wegens mijn werk maar ben nu al zo ongeduldig…
Veel succes met wachten!
Als je hCG waarde boven de 5 is ben je zwanger. Af ...
Also ik juist geteld heb ten opzichte van mijn ovulatie zou ik nu in mijn vierde week moeten zijn…
Ik kan niet tellen vanaf mijn laatste menstruatie omdat ik gediagnosticeerd ben met PCOS en mijn cyclussen tot 10 weken duren soms.
Normaal tellen ze de 2 weken voor je ovulatie ook nog erbij, geen idee waar ...
Oooeeh, dit heb ik onlangs gelezen! Dit geldt voor vrouwen met een normale, regelmatige cyclus van 28 dagen. Ze doen dit omdat ze vaak niet weten of welke dag de bevruchting was, maar ze kunnen wél nagaan wanneer de eerste dag van je menstruatie was. Dat is de reden, maar dus helemaal niet waterproof. 😊
Ik zou toch ook eens cozo proberen denk ik. Daar staat je volledig dossier ...
Nog nooit van cozo gehoord 😅 maar op nexuzhealth staat ook mijn volledig dossier en het bloedonderzoek staat er ook in, enkel het rapport nog niet. Misschien zijn ze die er vergeten in te zetten 🙈 er staat dat het 24u kan duren..