Dag allen,
Iemand die weet waar je op een bloedonderzoek van labo medina ziet of je al dan niet zwanger zou zijn of hoever je kan zijn?
Ik heb dit weekend een positieve test geplast en gisteren ben ik langsgeweest om mijn bloed te laten testen bij de dokter. Ondertussen heb ik mijn onderzoeksresultaten maar heel veel verstand om die juist te lezen heb ik niet…
Ik kan pas deze avond bellen naar mijn huisarts wegens mijn werk maar ben nu al zo ongeduldig…
Ik vrees dat mijn dokter dat niet heeft aangeduid dan, ik vindt niks terug ...
Dan ga je eens moeten bellen of ze van jouw bloedstalen nog een extra onderzoek kunnen doen op je hCG, want hieraan kan je zien of je zwanger bent of niet
Lol 😂 Echt, sommige huisartsen.. Kan je via mynexushealth of cozo zien of de resultaten al volledig zijn vrijgegeven? Want soms staat er bij ´deels vrijgegeven´ en dan moet je nog wat wachten op de laatste zaken. Hoewel ik mijn hcg waarden diezelfde dag kreeg als ik mijn bloed liet trekken. 😅
Zou je rechtsreeks naar medina bellen of eerst naar de huisarts?
Ik zou huisarts doen. Hij moet op die fiche aanduiden wat er getest moet worden door het labo. Waarschijnlijk moet er dan nieuw bloed getrokken worden (geen idee wat ze doen met het bloed in labo eenmaal gecontroleerd?).
Net eens vlug gebeld naar de huisarts. Hij is inderdaad de hormonen vergeten aanduiden… hij vraagt deze nog aan en vanavond weet ik dan mijn uitslag hopelijk wel 🙈
Wordt een lange namiddag op het werk!
Net eens vlug gebeld naar de huisarts. Hij is inderdaad de hormonen vergete ...
Die was duidelijk verstrooid dan 🤦🏻♀️ dat is net het belangrijkste.
Ik heb zonet ook bloed laten trekken en weet deze avond normaal het resultaat. Dus ik ga samen met jou afwachten 🙏