33 Reacties

7 maanden geleden

Hier een kleine update. Gisteren een echo gehad en die toonde een vruchtzakje met daarin de dooierzak. Voor het embryo zelf was het nog te vroeg om te zien. Voorlopig dus geruststellend nieuws . Mijn hcg blijft ook stijgen. Echt blij dat het vruchtzakje niet leeg was zoals bij mijn vorige zwangerschap...

7 maanden geleden

Reactie op Ellenb2024

Hier een kleine update. Gisteren een echo gehad en die toonde een vruchtzak ...
Super nieuws!!!

7 maanden geleden

Hier het zelfde normal 4w5 gisteren en ik ging s morgen naar de toilet er kwam bloed en niet Klein maar veel en nog eens een test gedaan was wel positive ben dan naar de spied Geweest maar op de echo kunnen ze nog niets zien om Dat het nog te vroeg is maar de bloeduitslagen toen positief maar wel aan de lage kant moet morgen nog eens gaan voor een bloed afname De dokter zeg het kan ook een vroege miskraam zijn het zal de 3de keer zijn dat ik het meegemaakt als morgen de uitslag negatief is

7 maanden geleden

Reactie op sarahlivialorenzo

Hier het zelfde normal 4w5 gisteren en ik ging s morgen naar de toilet er k ...
Ik heb drie dagen positief getest maar zag wel het streepje minder sterk worden… de vierde dag werd de test negatief. 6de dag heb ik dan de bloedtest gedaan en toen HCG op 2. Bij mij is het relatief snel gegaan… veel sterkte !

7 maanden geleden

Ik hoop nog op een wonder morgen nog eens naar de labo voor een nieuwe bloed afname en dan 🤞🏾

7 maanden geleden

Hier helaas minder goed nieuws. Mijn HCG ging te traag omhoog en progesteron omlaag. Kan helaas geen goede zwangerschap meer worden. Dus nu bekijken of het gewoon een miskraam is of toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

7 maanden geleden

Reactie op CR

Hier helaas minder goed nieuws. Mijn HCG ging te traag omhoog en progestero ...
Dit is echt heftig om te lezen weer, ik leef echt met je mee! Probeer goed steun en troost bij je partner te vinden en goed met elkaar te blijven praten over alles, want dat helpt echt. Geef de moed zeker niet op in de toekomst, maar neem zeker voldoende tijd voor jezelf ✨

7 maanden geleden

Ik hoop nog op een wonder morgen nog eens naar de labo voor een nieuwe bloe ...
❤️‍🩹 🤞🏽

7 maanden geleden

Reactie op CR

Heel veel sterkte. Zeker over praten ❤️‍🩹

7 maanden geleden

Reactie op CR

Zo jammer! Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen... het is even echt een kutperiode maar geef de moed voor de toekomst echt niet op...

7 maanden geleden

Ik hoop nog op een wonder morgen nog eens naar de labo voor een nieuwe bloe ...
Ik blijf meeduimen voor jou!!!

7 maanden geleden

Reactie op Hafida elka

Of wat ze ook durven zeggen na enkel weken later rekt u baarmoeder en daard ...
Veel sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op CR

:/ sterkte!