3 Reacties

7 maanden geleden

Heey Hannah, Ik ben nu 5w4d en kreeg op 4w ook bloedverlies. Ik ben zwanger via ivf dus het was de dag voor mijn bloedafname dat ik de bloeding kreeg. Ik ging ervanuit dat mijn regels zouden doorkomen maar uit de bloedtest bleek dat ik dus effectief zwanger ben. Ik heb die week wel wat bloedverlies gehad maar ik krijg ook bloedverdunners aangezien ik een auto-immuunziekte heb. Dat geeft dus waarschijnlijk een vertekend beeld. Ik miet op 4w4d een nieuwe bloedafname doen. Bij de bloedafname zagen ze datmijn progesteron wat laag stond dus dat krijg ik nu extra via pillen vagina en spuiten. Mijn hcg was wel goed gestegen. Gisteren terug bloedverlies gehad en opnieuw bloedafname laten doen. Mijn hcg is genoeg gestegen maar voor de zekerheid gaan ze morgen een vroege echo doen...ik heb hiervoor ook een miskraam gehad dus begrijp je ongerustheid. Bij mij ging alles goed tot ze op 7w een leeg vruchtzakje zagen op echo. Heb nu dus ook wat stress voor de echo... ik duim dat alles goed gaat

7 maanden geleden

Dank je voor je bericht! Ik heb vandaag mijn bloed laten testen en hoor straks of lijn hcg level is gestegen. Na zo'n ervaring met een miskraam is het ook echt heel moeilijk om te genieten en blij te zijn. Succes!

7 maanden geleden

Ik hoop dat het bij beiden goed loopt 🤞🏽🍀. Mijn schoonzus heeft haar innestelingsbloeding met haar menstruatie verward zelfs! Dat was wat meer dan wat bruin bloed.