Hallo Iedereen,
Ik had 2 weken geleden rode bloedverlies, ik dacht dat ik ongesteld was geworden mits ik niet wist dat ik zwanger ben/ was.
De bloeding duurde echter niet lang en was helder rood van kleur. Nadien kreeg ik bijna dagelijks bruine afscheiding (bloed denk ik) telkens een veeg of soms meer dan een veeg.
Een paar dagen geleden heb ik verschillende zwangerschapstesten gedaan en alle testen bleken positief. Ik heb ook nog steeds last van harde buik/ winderigheid, gespannen borsten en vreetbuien.
Iemand ervaring hiermee? Ik ben bang dat het een miskraam was. Ik kan ook pas deze week terecht bij de dokter.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Ik heb twee weken lang bloedverlies gehad vanaf mijn positieve test, in begin bruin en nadien zelf echt rood bloedverlies. Echter nu 7 weken zwanger en juist een echo gehad met een kloppend hartje 😊 dus het kan zeker goed nieuws zijn. Ik heb wel die weken af en toe mijn hcg laten prikken om te zien of het mooi steeg.
Aangezien de timing samenviel met je menstruatie, was het misschien een inn ...
Via het ziekenhuis kan ik pas begin juni terecht bij mijn gynaecoloog, zal het via privé praktijk proberen. Ik wil echt weten waar ik sta. Dank voor uw reactie
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds deze middag bloedverlies. Soms licht rood, soms donker rood en heb ook precies menstruatiekrampen. Ik ben heel bang dat ik een miskraam heb. Iemand ervaring mee? Zou ik naar het spoed gaan?
Secretariaat van de materniteit zei als het veel begint te worden dat ik naar het spoed moet gaan maarja wat is veel bloedverlies.. als ik naar het toilet ga druppelt er bloed uit 😞
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds deze middag bloedverlies. Soms licht ...
Ga maar naar de spoed. Ook al is het niets, dan ben je mentaal gerustgesteld. Het niet weten wat er aan de hand is, knaagt aan je en zorgt ervoor dat je in constante stress bent.
Ik hoop dat het een onschuldige bloeding is en dat alles goed komt. Maar voor je eigen gemoedsrust: ga naar de spoed. 🥺
Succes. 🤞🏻🍀
Dank je wel voor jullie reacties, met pijn in men hart moet ik meedelen dat ...
Dit moet zo hartverscheurend zijn voor jullie ❤️🩹🫂 Heel jammer om te lezen. Veel sterkte, laat je omringen door lieve mensen die je hier doorheen helpen. 😞