Hoi!
Ik vroeg mij af of er mensen zijn met een gouden tip wat bh-s nu betreft. Ik vind het sowieso moeilijk om het evenwicht te vinden tussen voldoende support overdag, en geen last van nek/schouders saves. Sinds mijn borsten groter worden en pijnlijk zijn door de zwangerschap lijkt het nog veel moeilijker om bh-s te vinden die én support geven én de nek en schouders niet belasten.
Ik heb mij deze week 2 voedingsbh's aangeschaft en hoe zalig om dit nu te dragen. Borsten doen overdag minder pijn. Veel meer steun dan mijn gewone bh waar ik echt begon uit te groeien. Er is nog plaats om bij te groeien maar heb er nu 2 gekocht en ga zien verder in de zwangerschap of ik eventueel toch nog groter moet gaan. Ze geven nu veel steun en ineens handig voor na de bevalling om te voeden. Je hebt veel voedingsbh zonder echt support. Dus ik ben voor de iets duurdere variant gegaan met padding en gelsupport. Je hebt dan een soort gel ipv een beugel. Echt blij met mijn aankoop ☺️
Waar heb je die gekocht? En welke heb je juist gekocht? 😊
Ik heb ze gekocht bij babybaby. Ligt zowat tussen diest en tessenderlo. Ik stuur een fotootje mee van de doos. Misschien ook wel online te vinden als je van ver bent.
Ik heb ze gekocht bij babybaby. Ligt zowat tussen diest en tessenderlo. Ik ...
Ik zie dat ze voor exact dezelfde prijs op bol.com staan. Keuze in wit en zwart. Was in de winkel ook zo. Ik heb normaal een D80 en heb nu de medium maat.