22 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij is dat hetzelfde; geen: routine en sommige dagen is hij super actief en andere voel ik hem misschien maar 3 a 4 keer die dag

2 maanden geleden

Hetzelfde hier, vandaag minder qua beweging en gisteren was het bijna continu 🙈 het enige vaste tijdstip dat er beweging is is vanaf ik neerlig😅

2 maanden geleden

Same, meestal wel als ik in ben lig, maar verder tijdens de dag heel onvoorspelbaar

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 26 weken... Ik zit met hetzelfde als jou. Soms super actief en dan soms bijna niets. Ik ben zo blij dat ik niet alleen ben 🙈

2 maanden geleden

Bijna 28 weken en ze heeft ook geen routine. Elke dag is anders, maar ze is wel enorm actief ( schoppen en rollen). Als ik lig en als ik op mijn rechter zij even wil liggen is ze een felle madam 🙈

2 maanden geleden

Mijn mini is zeer beweeglijk de laatste tijd maar ook geen routine. Zoals andere hier al zeiden, vooral als ik lig op mijn zij dan wel en doorheen de dag zeer onvoorspelbaar schoppen en rollen 🫣

2 maanden geleden

De reacties stellen me echt gerust! Ik begon me al een beetje zorgen te maken 🥹. Ik hoop elke dag hetzelfde te voelen als op de dagen waarop ze zo actief is geweest 🍀 een soort van gemis als ik haar niet voel

2 maanden geleden

Mijn zoontje voelde ik beperkt tot 26 weken. In bed voelde ik hem goed, maar doorheen de dag maar zelden (ik was dan ook wel gefocust op mijn werk). Vanaf 26,5 is dat veranderd. Nu voel ik hem elk uur wel eens, maar zonder ritme. De ene dag is zeker de andere niet en ik kan geen “actief moment van de dag” bepalen. Enkel als ik lig is het gegarandeerd dat hij erop los trappelt. 🤭

2 maanden geleden

27 weken en ook niet echt routine, toch niet dat ik heb opgemerkt. Voel hem wel praktisch gans de dag door, tenzij mijn vriend wilt voelen… dan stopt ie 😂

2 maanden geleden

In begin voelde ik hem altijd in de avond en nu vooral ‘s morgens en ‘s middags

2 maanden geleden

De gynaecologe vertelde me dat er pas vanaf 32 weken echt een regelmaat in de bewegingen zit. De baby heeft nu nog meer plaats en niet alle bewegingen zijn daarom altijd even goed te voelen de hele dag door. Geen reden tot paniek dus 🙏🏻🥰

2 maanden geleden

Reactie op elighes

27 weken en ook niet echt routine, toch niet dat ik heb opgemerkt. Voel hem ...
Bij mij juist van het zelfde, ik mag mijn hand op mijn buik hebben liggen, dan schopt ie. Maar als mijn partner zijn hand legt, niks meer 😅 vind het zo jammer voor hem. Hij heeft hem nu 1x kunnen voelen. Op dit moment 24 weken ver

2 maanden geleden

Ik voel haar heel de dag door 😂 zeker als ik eet, naar toilet ga (awkwaaaard) en wanneer ik opsta, maar voor de rest zit er absoluut geen routine in 🤭😂 Ook mijne vent heeft haar nog maar 1x gevoeld, ‘t is te hopen dat het dan toch een mamas sleppe wordt hahaha (sorry husby 🤭)

2 maanden geleden

Ik ben nu 24 weken en 5 dagen en heb de kleine nog altijd niet gevoeld zo bleek wel dat de placenta vooraan licht deze week ook de echo gehad heb dan meegedeeld dat ik soms de baby wel voelde ma nu al een week niets meer gynaecoloog werd niet echt ongerust omdat placenta vandoor ligt ik ben vooral ongerust omdat ik lees dat iedereen hier al hun kindje voelde en ik niets voel kindje heeft heel stevige hartslag en het is mijn eerste kindje

2 maanden geleden

Reactie op allesandra

Ik ben nu 24 weken en 5 dagen en heb de kleine nog altijd niet gevoeld zo b ...
Als de echo goed was is er geen reden tot ongerustheid. Je hebt ook mama´s die hun baby niet vaak voelen en babies die erg rustig zijn. M´n jongste broer liet zich enkel ´s avonds even voelen blijkbaar en pas de laatste 3 maanden. Misschien eens zien of er eer actie is als je iets zoet eet en rustig gaat zitten of liggen?

2 maanden geleden

Reactie op allesandra

Ik ben nu 24 weken en 5 dagen en heb de kleine nog altijd niet gevoeld zo b ...
Hey, mijn placenta ligt ook vooraan en ik voelde volgens mij de baby vanaf nu pas elke dag (26w). Maar ook behoorlijk licht. Maar mijn gynaecoloog gaf ook aan dat er geen reden was tot paniek op mijn 24w echo.

2 maanden geleden

Reactie op elighes

27 weken en ook niet echt routine, toch niet dat ik heb opgemerkt. Voel hem ...
Idem hier, ook nadat men vriend zen hand weg doet gaat de mini gezellig voort. Wel blij dat hij de bewegingen gisteren voor de eerste keer ook kunnen zien heeft. Is toch al iets

2 maanden geleden

Ik ben nu 26 weken zwanger placenta ligt van voor maar ik voel nog steeds mijn kindje niet bewegen hartslag overlaats nog gehoord en klonk goed kan het zo lang duren als je u placenta van voor hebt

2 maanden geleden

Ze is in de avond vaak actief of als ik iets eet. Ik heb niet het idee dat er een routine in zit omdat ik hele dag druk bezig ben met werk en dan let ik er niet echt op. Maar ze komt wel elke avond aankloppen

2 maanden geleden

Routine is er niet in de bewegingen ben al 28w ondertussen, ik voel hem wel heel vaak, maar het is een hele poos minder geweest en toen lag hij in stuit, ook ligt hij altijd op de echo’s met zijn gezicht naar de placenta en die ligt achter, ik voel hem nu meer, volgens mij ligt hij met zijn hoofdje naar beneden, (ga het straks horen heb controle) maar bv gisteren wou ik zijn hartje zoeken met de doppler omdat hij rustig was, vond het niet, uurtje later wel maar heel ver dus weer met zijn hoofdje naar de placenta? De ligging van je kindje doet er dus echt toe. Bij m’n vorige kinderen zag ik er echt ‘voetjes’ of ja bulten uitstampen en dit heb ik nu totaal nog niet fel mogen ervaren, nochtans ligt placenta achter. Alles samen denk ik dat je gerust mag zijn, er zit hier totaal ook geen patroon in.