49 Reacties

7 maanden geleden

30november 🤎

7 maanden geleden

5 december!

7 maanden geleden

Wauw nu al 3e echo gehad! Heb je al een hartje horen kloppen? Volgens mijn calculatie ben ik ook voor 3 december, maar ik moet nog naar de gynaecoloog voor mijn eerste echo

7 maanden geleden

5 december en 22e pas de eerste echo..

7 maanden geleden

22 November :)

7 maanden geleden

13 december 🥳

7 maanden geleden

Reactie op Joellemes1996

Wauw nu al 3e echo gehad! Heb je al een hartje horen kloppen? Volgens mijn ...
Bizar verhaal, maar ik dacht dat ik mijn menstruatie had gekregen en ging met terug met ovulatie testen beginnen. Tijdens het sporten schoot er iets in mijn lies waardoor ik een bloeding had. De dag erna bloed laten testen en echo voor men lies en maag/darmen.. daar zagen ze plots een vruchtzak. Spoed controle gehad en bleek dus + bloedresulaten zwanger te zijn maar het vruchtzakje zat te hoog waardoor het mogelijks een te kleine ruimte ging krijgen om te groeien. 2 de controle door spoedarts die wou ook nog niet ingrijpen en vandaag tehoren gekregen dat het vruchtje toch nog is kunnen zakken. Mijn baarmoeder heeft een hartjesvorm, maar in kleine mate. Wij hebben het hartje snel even mogen horen 🥰 volgende 2 afspraken staan ook al in de agenda voor binnen 3 en 6 weken ( nip test)

7 maanden geleden

Via eigen berekening 22 december. 15 mei pas mijn eerste echo 😊

7 maanden geleden

Volgens mijn eigen app 4 december. Maar ik heb pas op 25/04 mijn eerste echo 🤞

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Volgens mijn eigen app 4 december. Maar ik heb pas op 25/04 mijn eerste ech ...
Wauw! Hier exact dezelfde twee data 😄

7 maanden geleden

2 mei eerste echo, maar inseminatie gehad met donorsperma, dus ik denk dat mijn uitgerekende datum van 9/12 wel gaat kloppen xD

7 maanden geleden

10/12 volgens mijn berekeningen 🙈. Volgende week vrijdag kan de arts normaal de datum meegeven.

7 maanden geleden

Reactie op Astriiiiids

Wauw! Hier exact dezelfde twee data 😄
Oh cool! :D ik zal mee voor je duimen de 25e!

7 maanden geleden

Zelf berekend kom ik uit op 15/12. Heb nog geen echo gehad. Gisteren gebeld naar de gynae voor een afspraak maar nog geen datum kunnen afspreken.

7 maanden geleden

Hier 18/12 (volgens eigen berekening) vandaag bloedcontrole en 3/05 eerste echo normaal

7 maanden geleden

11 december en eerste echo op 2 mei, spannend!

7 maanden geleden

Reactie op S.mdn

13 december 🥳
Bij mij ook (eigen berekening)

7 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekening op 1/12. Volgende week dinsdag eerste echo. Spannend. Blijft spannend ondanks ik al een zoontje heb rondlopen.

7 maanden geleden

Mijn 🌈baby staat volgend eigen berekening op 21 december ☃️ Ik haat de winter, maar dit wondertje gaat het zoveel beter maken! Eerste echo 2 mei 💗 Omdat wij in fertiliteitstraject zitten, moest ik de vorige keer al op 5,5 weken op echo en ik was hierdoor zo angstig.. uiteindelijk ook uitgedraaid op een miskraam helaas. Dus nu heb ik het toch eventjes geskipt en de eerste op 7 weken gezet ✨🤰

7 maanden geleden

Reactie op Justine96

Mijn 🌈baby staat volgend eigen berekening op 21 december ☃️ Ik haat de win ...
Ik loop vrij gelijk met jou dan 🤗 volgens eigen berekening 20 december uitgerekend. Eerste echo 6mei. Al 2x positieve zwangerschapstest gehad maar 2x niet tot een vruchtje gekomen (1x heel vroeg spontaan miskraam en 1x missed abortion met leeg vruchtzakje op 7w, daarbij curettage nodig gehad midden februari). Mijn eerste doel is om de echo te halen 😅, tweede doel om eens een vruchtje te kunnen zien. Ondertussen dag per dag vooruitkijken 🤞🏻