49 Reacties
7 maanden geleden
Wauw nu al 3e echo gehad! Heb je al een hartje horen kloppen? Volgens mijn calculatie ben ik ook voor 3 december, maar ik moet nog naar de gynaecoloog voor mijn eerste echo
7 maanden geleden
Reactie op Joellemes1996
Wauw nu al 3e echo gehad! Heb je al een hartje horen kloppen? Volgens mijn ...
Bizar verhaal, maar ik dacht dat ik mijn menstruatie had gekregen en ging met terug met ovulatie testen beginnen. Tijdens het sporten schoot er iets in mijn lies waardoor ik een bloeding had. De dag erna bloed laten testen en echo voor men lies en maag/darmen.. daar zagen ze plots een vruchtzak. Spoed controle gehad en bleek dus + bloedresulaten zwanger te zijn maar het vruchtzakje zat te hoog waardoor het mogelijks een te kleine ruimte ging krijgen om te groeien. 2 de controle door spoedarts die wou ook nog niet ingrijpen en vandaag tehoren gekregen dat het vruchtje toch nog is kunnen zakken. Mijn baarmoeder heeft een hartjesvorm, maar in kleine mate. Wij hebben het hartje snel even mogen horen 🥰 volgende 2 afspraken staan ook al in de agenda voor binnen 3 en 6 weken ( nip test)
7 maanden geleden
Reactie op Faye_
Volgens mijn eigen app 4 december. Maar ik heb pas op 25/04 mijn eerste ech ...
Wauw! Hier exact dezelfde twee data 😄
7 maanden geleden
Volgens mijn eigen berekening op 1/12. Volgende week dinsdag eerste echo. Spannend. Blijft spannend ondanks ik al een zoontje heb rondlopen.
7 maanden geleden
Mijn 🌈baby staat volgend eigen berekening op 21 december ☃️ Ik haat de winter, maar dit wondertje gaat het zoveel beter maken!
Eerste echo 2 mei 💗
Omdat wij in fertiliteitstraject zitten, moest ik de vorige keer al op 5,5 weken op echo en ik was hierdoor zo angstig.. uiteindelijk ook uitgedraaid op een miskraam helaas. Dus nu heb ik het toch eventjes geskipt en de eerste op 7 weken gezet ✨🤰
7 maanden geleden
Reactie op Justine96
Mijn 🌈baby staat volgend eigen berekening op 21 december ☃️ Ik haat de win ...
Ik loop vrij gelijk met jou dan 🤗 volgens eigen berekening 20 december uitgerekend. Eerste echo 6mei. Al 2x positieve zwangerschapstest gehad maar 2x niet tot een vruchtje gekomen (1x heel vroeg spontaan miskraam en 1x missed abortion met leeg vruchtzakje op 7w, daarbij curettage nodig gehad midden februari). Mijn eerste doel is om de echo te halen 😅, tweede doel om eens een vruchtje te kunnen zien. Ondertussen dag per dag vooruitkijken 🤞🏻