22 Reacties

7 maanden geleden

Hallo, ik ben voor de vijfde keer zwanger 🩷 de oudste is 6 jaar 🩷

7 maanden geleden

Ik ben voor de tweede keer zwanger, maar de eerste keer was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

7 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Hallo, ik ben voor de vijfde keer zwanger 🩷 de oudste is 6 jaar 🩷
Hoi, wat spannend! :)

7 maanden geleden

Reactie op Maité87

Ik ben voor de tweede keer zwanger, maar de eerste keer was een buitenbaarm ...
Hey, wat erg voor je om dat mee te maken :( Wel spannend dat je weer in verwachting bent 💛

7 maanden geleden

Ik ben voor de eerste keer zwanger 5 weken heb van niets last is dat normaal

7 maanden geleden

Hey! Eerste keer zwanger en vandaag 7 weken. Heel raar om te zeggen dat ik zwanger ben, puur omdat ik amper iets van symptomen heb. Dus ik voel mij ook niet zwanger. Momenteel druk aan het bekijken hoe we de opvang gaan regelen 😅😅

7 maanden geleden

Reactie op Roza🌸

Ik ben voor de eerste keer zwanger 5 weken heb van niets last is dat normaa ...
Ja hoor, alles kan 😊

7 maanden geleden

Hier ook eerste keer zwanger, morgen 5 weken 🥹

7 maanden geleden

1ste keer zwanger, na bijna twee jaar geduld 💖

7 maanden geleden

2e keer zwanger, na bijna 2 jaar proberen en 1 de eerste was een miskraam 😥

7 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Hey! Eerste keer zwanger en vandaag 7 weken. Heel raar om te zeggen dat ...
Ik ook 5 weken en geen symptomen

7 maanden geleden

Hoi iedereen, ik ben voor de 1ste keer zwanger en ben nu net geen 6 weken 😊 Momenteel ook weinig tot geen symptomen. Ik kijk enorm uit naar de komende maanden want nu is alles nog zo onzeker. Spannend allemaal 😄

7 maanden geleden

Eerste keer zwanger, nu 6w+2. Ik hoop vurig dat de zwangerschap goed zal verlopen bij ons allemaal. 🙏🏼❤️ Normaal ben ik niet zo´n gelovig type, maar God, vandaag heb ik toch al heel wat gebeden en ik hoop dat het universum ons iets moois mag brengen in december.

7 maanden geleden

Ik ben voor de 3 keer zwanger de eerste keer was bijna 5 jaar geleden tweede keer is bijna 3 jaar geleden maar deze zwangerschap is toch wel weer anders al de vorige keren nu merk ik wel kleine dingetjes op en de andere keren wist ik het pas rond week 16 dat er een mensje in mij groeide. Maar elke zwangerschap is anders! Veel geluk voor alle andere mama’s!🍀

7 maanden geleden

1e keer zwanger. Zaterdag 8weken... qua symptomen kan ik niet klagen, wat ongemakken maar verder wel "leefbaar" 🤎. Zo dankbaar dat we dit mogen meemaken.🥰

7 maanden geleden

Hey, Ik ben nu voor de 2de maal zwanger en ben nu 7w+2. De eerste zwangerschap draaide jammer genoeg uit op een miskraam(vastgesteld op echo op 7weken, missed abortion). Het is gek hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn. Hoe spannend is dit ook allemaal... deze avond hebben we een nieuwe echo en hoop ik het hartje voor de eerste maal te kunnen horen. Aangezien ik in een ivf-traject zit en de zwangerschap een beetje moeilijker verloopt (heb vaak bloedingen) volgen ze mij van dichtbij op en heb ik al enkele echo´s gehad maar toch blijft het elke keer weer spannend

7 maanden geleden

Hier onze eerste keer een klein wondertje in mijn buik! Gisteren voor deze eerste keer hem of haar mogen bewonder.. zooo magisch. De tranen rolde over mijn wangen ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger van 1 prutske met een perfecte hartslag 💕

7 maanden geleden

Ik ben voor de eerste keer zwanger. Vandaag 5w 4d :)

7 maanden geleden

Hier voor de 5de keer zwanger, al twee kindjes rondlopen en nu zwanger van ons derde 🥰

7 maanden geleden

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger, 8w5d :)