8 Reacties
19 uur geleden
Ahh, is een beetje moeilijk om te zeggen obv de foto. Als je er last van hebt of jeuk ga eventueel langs de dokter. (Striemen kunnen ook jeuken, dus daar kan je het ook niet direct aan weten). Als het stiemen zijn, probeer er dan trots op te zijn.
Ik heb er op mn benen van mn tiener groeispurt, deze van een bevalling zouden een mooiere oorzaak hebben. (En ze zijn nog maar mini mini en de kleur trekt na de zwangerschap bij)
11 uur geleden
En indien het striemen zijn: dan hoop ik dat je je niet schaamt. Ik heb ze ook, sinds mijn 1ste zwangerschap al. Ben voor de 4de keer zwanger nu. Mn ex zorgde ervoor dat ik me lelijk voelde door mn buik. Mn partner nu heeft me daar heel erg mee geholpen. Zegt dat ik trots moet zijn ipv onzeker. Ze zijn er doordat mn buik alles heeft doorstaan om mn dochtertjes 9 maanden een veilig plekje te geven om te groeien. Om zich klaar te maken voor hun leventjes hier bij ons. Mn littekens zijn een bewijs daarvan. En weet je?? Hij heeft ABSOLUUT gelijk. Ik heb erg veel "schade" door mn zwangerschappen. En elke keer ik zwanger ben komt er iets extra bij 🙈
Navelbreuk, bovenbuikbreuk, scheur in mijn diafragma, heel erge diastase van al mijn buikspieren. En door deze zwangerschap heb ik 2 perforaties (gaatjes) in mn buikwand net boven mn navelbreuk 🙈🤷🏼♀️ Tis een echte ravage geworden na 4 zwangerschappen. Ik zei tegen mn vriend dak bang was dat hij mn buik lelijk zou vinden. Dat zou hij nooit kunnen, zegt hij, omdat hij teveel respect heeft voor wat mijn lichaam 9 maand doet, heeft gedaan, voor ons dochtertje. Ik kon weer janken, maar van geluk. De meeste van onze mannen zijn echt trots op ons, en wij zijn terecht trots op onze mannen 💖 Laat je iets weten als je weet wat het is?
9 uur geleden
Ik heb rond 20 weken ineens zwangerschapeczema gekregen, het is wat geminderd nu maar bepaalde plaatsen gaat het niet weg. Stond vol met bultjes en rode vlekken en jeukte ook. Op de foto is het moeilijk te zien, zijn het eerder droge bultjes? Ik had hier voor mijn zwangerschap al last van. Heb een gevoelige huid.
8 uur geleden
Hier zien jullie het misschien beter.. er lijken ook wel kleine bultjes op te zitten echt geen idee wat het kan zijn ene moment denk ik dit zijn echt striemen ander moment lijkt het me meer uitslag ik weet het niet zo goed.. toen ik gisteren mijn pyjama uitdeed was mijn huid EXTREEM droog heb ook al last van winterhanden en vroeger als kind ook altijd eczeem gehad heb echt geen idee wat dit kan zijn.. jeuk heb ik tot nu toe niet echt
8 uur geleden
Reactie op Melle1404
En indien het striemen zijn: dan hoop ik dat je je niet schaamt. Ik heb ze ...
Wauw dit bericht vind ik echt zo mooi om te lezen! Wat naar van je ex dat hij je lelijk liet voelen vind ik echt heel erg om te lezen!! 🥺🥺💔We moeten ons lichaam idd omarmen want tis gewoon een wonder wat het doet!! Zo een mensje laten groeien in 9 maanden tijd.. en ja de rest moeten we er bij pakken we kunnen er om gaan huilen iedere dag of we kunnen het gewoon accepteren en het mooie ervan inzien! Dat ligt helemaal in onze eigen handen en dat is met alles zo🩷.. het maakt me vndg al niet meer zoveel uit zijn het striemen dan is het maar zo en dan zal ik daar trots op zijn!🤍
5 uur geleden
Reactie op Loes_90
Ahh, is een beetje moeilijk om te zeggen obv de foto. Als je er last van he ...
Hey Loes.. ja mijn bovenbenen billen en kont zitten ook echt vol ma heb daar eigenlijk nooit echt moeite mee gehad.. als het zo is ga ik er idd gewoon trots op zijn! Er zijn veel ergere dingen op wereld 🤍