7 Reacties

2 maanden geleden

Kameraden van ons wonen in het stad en hebben ook geen auto, doen ook alles met fiets en bakfiets, en lenen heel af en toe eens de auto van de ouders als het nodig is. Ik weet niet welk merk van elektrische bakfiets zij hebben, maar was toch iets van een 7000-8000euro dacht ik dat ze zeiden. Ze hebben er iets speciaals in waardoor ze gemakkelijk de maxi-cosi kunnen vastklikken en ook een regenhoes. De bak vooraan is ook groot genoeg voor nog andere spulletjes. Perfect haalbaar lijkt mij als je dit ziet zitten.

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Kameraden van ons wonen in het stad en hebben ook geen auto, doen ook alles ...
Toevallig ideetje van het merk van de fiets? 😊

2 maanden geleden

Ik wil graag een urban arrow :) maar ik moet nog eens langsgaan bij een winkel om uit te testen.

2 maanden geleden

Ik heb ook geen auto en gebruik een Dolly bakfiets, was een kleine 5000 euro en heel blij mee! Heb er nu een maxi-cosi houder in laten installeren. Maar de baby mag er wel pas vanaf 3 maand in. Dus de eerste 3 maand word wat zoeken als ik ergens heen wil met hem🙈. Zeker er ook een regentent bijkopen, vind ik super handig! Mijn neefjes zijn alvast fan van de bakfiets😊

2 maanden geleden

Vooral geen babboe kopen, daar zijn momenteel productiefouten vastgesteld! En sommigen mogen de overheid niet meer gebruikt worden en anderen moeten nagekeken worden….

2 maanden geleden

Best is om modellen en merken zelf uit te gaan proberen.

2 maanden geleden

Wij hebben een urban arrow besteld, dit weekend gaan we hem ophalen. Hierbij wel de maxi cosi houders bijgekocht natuurlijk. Prijs was net geen 7000€ omdat de een sterkere batterij wouden. We zijn er in de fietsenwinkel wel verschillende gaan uittesten en proefritjes gemaakt om te kijken welke voor ons het beste voelde. Dus zeker eens zelf gaan testen, want er zit wel veel verschil op qua rijgevoel. Mijn zus is wel al 6jaar tevreden van haar urban arrow, nam hierin ook een buggy mee, maar moet je wel even zien dat die klein genoeg opvouwbaar is zodat die naast je kindje past.