18 Reacties

één maand geleden

Wij hebben een swaddle en hydrofiele doeken om in te bakeren (niet luisteren naar u schoonmoeder) luister naar wat je zelf ervan vind en tips/ervaringen van mensen die weten waarover ze spreken. Niet iemand die 30jaar geleden een kind op de wereld zette😅

één maand geleden

Ik heb deze slaapzak 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Ik ga afwachten of mijn kindje dit zelf leuk vindt ja of nee, sommigen hebben dit niet graag en sommige geeft het wel een veilig gevoel en worden hier rustig van. Ik heb grote tetradoeken waarmee ik hem kan inbakeren en ook een slaapzak van ergopouch die je zowel als slaapzak en als inbakerzak kan gebruiken. Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen hierin ookal zegt een ander 'je moet het zo of zo doen'. Elk kind is anders.

één maand geleden

Reactie op Tiara-27

Wij hebben een swaddle en hydrofiele doeken om in te bakeren (niet luistere ...
Ma omg ik wordt echt zo kwaad van haar, ze breekt alles af wat de vroedvrouw zegt tegen mij. Ik mag niet beslissen welke papflessen ik koop, ik mag niet beslissen of ik de melk al dan niet op kamertemperatuur geef echt waar ik kom zot

één maand geleden

Reactie op elighes

Ma omg ik wordt echt zo kwaad van haar, ze breekt alles af wat de vroedvrou ...
Gewoon naast jou neerleggen en geen energie insteken. Jouw schoonmoeder gaat toch niet 24 op 24 bij jullie en het kleintje zijn. Ik heb zo met mijn eigen mama de discussie gehad over wasbare luiers. Ik heb haar duidelijk gezegd: wij doen in ons huis hoe wij het willen en als hij op vrijdag bij jou komt en je wil liever de herbruikbare nemen, doe maar! Ze heeft er haar bij neergelegd en we zien wel wat ze vanaf september doet als hij bij haar een dagje is.

één maand geleden

Reactie op elighes

Ma omg ik wordt echt zo kwaad van haar, ze breekt alles af wat de vroedvrou ...
Moet echt vervelend zijn, vooral nie luisteren. Doe ik ook niet😂😂

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Welke TOG heb jij hier genomen? Ik was op zoek naar eentje van Puckababy met TOG 1 maar dit bestaat precies niet..

één maand geleden

Bij puckababy is er nog een sale via de mailinglist dit weekend (20%) voor sommige inbakerslaapzakjes. Ik heb er eentje gekocht via vinted, quasi nieuw. Eerst zien of onze baby dat wel graag heeft voor ik er 50 euro aan geef 🙈

één maand geleden

Reactie op lotje1994

Welke TOG heb jij hier genomen? Ik was op zoek naar eentje van Puckababy me ...
Ik heb de "winter" dus ik denk 2.0. Nee zie idd op de site dat het alleen 0.25 en 0.5 is

één maand geleden

Wij gaan het niet doen. Kan ook maar vanaf 3 weken en op 6 maanden moet je het al terug afbouwen. We hebben grote tetradoeken in huis, als ons kindje er af en toe toch baat bij zou hebben of er echt rustig van wordt dan proberen we het misschien. Maar op dit moment doen we het liever niet. Maar het maakt eigenlijk zelfs niet uit wat andere mama’s doen. Laat je zeker niet onzeker maken. Jij bepaalt wat je wilt voor je kindje. En vroedvrouwen hebben over het algemeen wel met een pak meer baby’s en kindjes te maken gehad dan je schoonmoeder 🤷🏼‍♀️. Je schoonmoeder heeft haar kans gehad om te moederen. Dit is jouw kindje en jij beslist. Ze heeft daar niets in te zeggen.

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Ik ben ook van plan om deze te nemen. Welke TOG waarde heb jij genomen? 😊

één maand geleden

Reactie op Hanaadddd

Ik ben ook van plan om deze te nemen. Welke TOG waarde heb jij genomen? 😊
Heb de "winter" dus 2.0 😊

één maand geleden

Wij gingen dit niet doen met ons zoontje, maar hij was massas actief en sloeg zichzelf wakker waardoor we hem toch hebben ingebakerd. Nu zullen we wel zien wat we doen. Is afhankelijk van het kindje ook.

één maand geleden

Wij gaan proberen te starten met inbakeren met hydrofiele doeken

één maand geleden

Ik ben vandaag 31+1 zwanger van mijn 4de dochtertje 🩷 Ik heb al mn dochtertjes ingebakerd. En ook deze keer doe ik het opnieuw. Heb al 3 doeken gekocht die wat multifunctioneel zijn. Want met die voorgemaakte kun je ze niet zo goed inbakeren. Das toch mijn ervaring. Het geeft je kindje hetzelfde gevoel als in de baarmoeder. Ze voelen zich veilig wnnr ae ingevakerd slapen 😊 Als je wilt dan stuur ik een foto door van de doeken die ik bestelde. Ze zijn al gewassen en blijven superzacht 😇

één maand geleden

Wij gaan ook inbakeren. Gewoon naar je eigen gevoel luisteren en niet naar die van je schoonmoeder.

één maand geleden

Ik had een puckababy op mn lijst gezet - maar heb hem er weer afgehaald omdat vele collega’s zeiden dat hun kindje dit niet persé nodig had en toch goeie nachten had met een gewoon slaapzakje! Ik heb er dus voor te beginnen een gwn slaapzakje opgezet en kan nog altijd een pucka of inbakerdoek bijzetten

één maand geleden

Reactie op Leax

Ik had een puckababy op mn lijst gezet - maar heb hem er weer afgehaald omd ...
Awel ik heb voorlopig ook een slaapzakje ma ik kan het eens proberen met inbakeren en zien hoe hij erop reageert