12 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 24 weken. Hebben redelijk wat spullen overgekocht van een collega, hierdoor reeds de babyslaapkamer. Park, parklegger en kleedjes via kameraden. Cosleeper 2e hands gekocht, daar het bed redelijk groot is voor van in't begin te gebruiken. De rest van de spullen staan gewoon nog op geboortelijst. Denk als we terug zijn van Canada dat we dan wel terug gaan bekijken wat en hoe we dingen kopen

2 maanden geleden

Ik heb zo'n beetje vanalles en toch denk ik soms dat ik nog niets heb 😂 kleren , co-sleeper, wipper, dekentjes, slaapzakken, badje, kinderwagen, park, maxi cosi, isofix, bad enz hebben we. Kamer komt volgende week maandag. Ook nog niets in huis van verzorgingsproducten,... de grote stukken zijn er allesinds al .. heb ook gewoon heel veel op de lijst staan qua speelgoed enz dus dat volgt later wel denk ik

2 maanden geleden

Je hebt al meer dan ik als ik het zo hoor 🙈 en ik had het gevoel dat ik goed bezig was haha..oeps.

2 maanden geleden

Je hebt al veel meer dan bij ons! Ik ben vandaag 25 weken en hebben enkel nog maar de matras, schommelstoel, dekentje, overtrek en 1 tenue in huis. Als ik zo iedereen bezig zie/hoor denk ik dat wij best vlug in actie schieten 🤭 nu aanstaande woensdag komt mijn mama de kinderkamer behangen en dan haan wij deze wel volledig beginnen installeren.

2 maanden geleden

Wij hebben al alles sinds vandaag (moet wel nog een Deel toekomen) 😂🤭 ik ben dan omgekeerd. Krijg helemaal stress als ik weet dat ik nog zoveel zou moeten doen hehe but that’s just me 🤭 wij gaan nu opreis & hoop dat ik me dan juist nog moet bezighouden met die formaliteiten te regelen (premies, …), geboortekaartjes, doopsuikers, alles wassen en opkuisen, … But I’m a freak 😂

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Wij hebben al alles sinds vandaag (moet wel nog een Deel toekomen) 😂🤭 i ...
Sidenote. Wij hebben in januari een miskraam gehad & was al van toen aan het verzamelen van spulletjes die vrienden enz verkochten :)

2 maanden geleden

Wij hebben alle grote stuks, al een kleine voorraad pampers, ontwerp voor de geboortekaartjes, en kleertjes voor de eerste maanden. Ik wacht nog met verzorgingsproducten voor de baby en mezelf omdat ik deze bij de apotheek ga aankopen een dikke maand voor mijn uitgerekende datum. Dan kunnen we de kosten hiervan inbrengen in de hospitalisatieverzekering. Dat scheelt weer een hoop geld. Speelgoed enz staat op de geboortelijst. Die eerste weken hebben ze daar toch niets aan. Doopsuiker zijn we nu beginnen bekijken. Maar er zijn zoveel opties. Ik zie het bos door de bomen niet meer.

2 maanden geleden

Je bent niet de enige ^^ Buiten 3 rompertjes die ik schattig vond, nog niets gekocht. Tot de 20w echo was ik ook toch wat voorzichtig vanwege miskraam hiervoor. Heb wel wippertje, maxicosi, draagdoeken en wat kleertjes van de 2 eerste kindjes nog. Een pasgeboren baby heeft eigenlijk bijna niets nodig (:

2 maanden geleden

Ik snap je! Soms heb ik wel de drang om ineens alles in huis te halen maar eenmaal in de winkel of als ik online kijk toch ook wel kleine paniek voor “wat als”. Heb al wat kleertjes gehaald en een buggy tweedehands maar voor de rest zou je niet echt zeggen dat over ong 3 maanden een nieuwe mini inwoner bij ons intrekt 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij hebben alle grote stuks, al een kleine voorraad pampers, ontwerp voor d ...
Kan je dit ook inbrengen in je hospitalisatie? Handig om te weten ☺️

2 maanden geleden

Reactie op liselotc

Kan je dit ook inbrengen in je hospitalisatie? Handig om te weten ☺️
Ja, dit hangt wat af van je hospitalisatieverzekering zelf natuurlijk. Ik zit bij Ethias en ik kan een maand voordien al voorbereidende verzorgingsspullen inbrengen. Daarom dat ik het ook via de apotheek ga kopen.

2 maanden geleden

Lotje, ik voel net het zelfde. Wij zijn hier net klaar met onze woning te plakken. Beginnen hier en daar wat meubels binnen te brengen maar leven nog op de chappe. Over het in huis halen en kopen van babyspullen heb ik het zelfde gevoel. En als ik dit eens durf uitspreken zeggen ze vaak, allez alles gaat toch goed. De dokter zegt dat de baby gezond is... 🙈 Ik hoop dat alles op tijd binnen zal staan. 😇