20 Reacties

20 dagen geleden

Wij doen geen babynestje.

20 dagen geleden

Reactie op Loes_90

Gewoon in het bedje dan. Gisteren nog een hellingje gehaald voor onder de matras te steken. Beter tegen oorontstekingen/verkoudheden/reflux. Ook eentje voor in het park en de kinderwagen mee. Maar ivm dat nestje. Ik heb hier eigenlijk een puckababy piep 0-3m ook. Naar het schijnt slapen ze rustiger. Dan is dat nestje niet nodig waarschijnlijk...wat een zoektocht! 😅🙈

20 dagen geleden

Reactie op Loes_90

Kwou zeggen: gewoon in het bedje dan?

20 dagen geleden

Wij doen ook geen nestje. Je kan altijd ook een dikke handdoek oprollen indien je het eens wil proberen?

20 dagen geleden

Reactie op KATTTTT

Wij doen ook geen nestje. Je kan altijd ook een dikke handdoek oprollen in ...
💪 We kunnen dat idd ook zo doen. Dank u 😊

20 dagen geleden

Ik zou het echt afraden het voedingskussen ‘s nachts te gebruiken.. heb dat bij mijn zoon 1 keer gedaan ik werd wakker en hij lag er echt met zijn hoofd in schrok me helemaal rot daarna nooit meer gedaan!! Bij mijn dochter wel het nestje van Domoo gebruikt op begin tot dat ik merkte dat ze teveel begon te bewegen.. wel die van domoo die heeft aan het hoofdje zo gaatjes voor het ademen 🥰

20 dagen geleden

Wij hebben een nestje, maar vnl om beneden te gebruiken bij het slapen in het park. Indien echt nodig kan die ook mee naar boven verhuizen. Zit ook een “band” in waarmee je het kindje kan vastdoen zodat hij niet kan rollen. Vond ik wel handig voor moest hij zo beweeglijk zijn als hij is in mijn buik

20 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Kwou zeggen: gewoon in het bedje dan?
Precies. We gaan eerst maar eens zien hoe onze baby is en slaapt enzo voordat we eventuele extra hulpmiddelen aanschaffen

20 dagen geleden

Reactie op sofia85

Ik zou het echt afraden het voedingskussen ‘s nachts te gebruiken.. heb dat ...
Dank u voor het advies ❤️

20 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Wij hebben een nestje, maar vnl om beneden te gebruiken bij het slapen in h ...
Dank u ❤️

20 dagen geleden

Reactie op Loes_90

Precies. We gaan eerst maar eens zien hoe onze baby is en slaapt enzo voord ...
Okay. Dank u ❤️

20 dagen geleden

Nooit zonder toezicht in nestje laten liggen. Er zijn al kindjes in gestikt. Niet vaak maar het gebeurt. Bij ons is nestje alleen voor beneden in het park waar altijd iemand zal bij zijn.

20 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Nooit zonder toezicht in nestje laten liggen. Er zijn al kindjes in gestikt ...
Dank u❤️

20 dagen geleden

Wij hebben van domoo het nestje (cocoon) op onze lijst gezet. Oorspronkelijk wou ik geen nestje voor het mogelijke verstikkingsgevaar maar dit nestje is uit hetzelfde materiaal gemaakt zoals een aerosleepmatras 😊

20 dagen geleden

In nestjes mogen ze alleen slapen onder toezicht en op een harde ondergrond, zelfs die van doomoo. Dit ter preventie van wiegendood. Veel baby's die er wel in slapen hebben ook moeite om nog zonder te slapen als ze er uit groeien. Wij gaan het niet doen.

20 dagen geleden

Reactie op Leia0412

Wij hebben van domoo het nestje (cocoon) op onze lijst gezet. Oorspronkeli ...
Is geen garantie hoor. De gevallen waarover ik hoorde waren in de doomo's.

20 dagen geleden

Blijkbaar nooit een nestje gebruiken zonder toezicht want kan gevaarlijk zijn voor de baby. Je kan je baby daar overdag eens insteken als jij er bij bent. Wij hebben ook een nestje gekregen. Maar ben nu wat bang om te gebruiken. Maar we gaan die soms gebruiken bij ons in de zetel ofz.

20 dagen geleden

Reactie op Leia0412

Wij hebben van domoo het nestje (cocoon) op onze lijst gezet. Oorspronkeli ...
Zo deze zijn totaal niet gevaarlijk dan.

19 dagen geleden

Ik ben wel nestje fan. Maar idd onder toezicht. Wij gebruikten het nestje vooral wanneer de baby onrustig was in zijn parkje. Boven slaapt die in een cosleeper. Mijn dochtertje heeft er ook maar paar maand ingelegen dus uiteindelijk heel veel geld voor die paar maand, vond ik het. Maar in begin maakte het haar wel vaak rustig. Dus gebruiken met gezond verstand. Zoals alles ☺️

19 dagen geleden

Reactie op Saartjes

Ik ben wel nestje fan. Maar idd onder toezicht. Wij gebruikten het nestje v ...
Thx 😊❤️