Hoi!
Wij willen graag binnenkort met z’n tweetjes op vakantie gaan. We weten enkel niet goed naar waar. We denken dan aan gaat het niet moeilijk zijn met te eten in een ander land? Hygiëne, …
Hebben jullie misschien goede aanraders of tips? Alvast bedankt! 🤩
Hey wij vertrekken bijna op reis naar Dubai 😇
Ik heb veel video’s bekeken op TikTok waar je best rekening mee kan houden: uren vliegen- voeding - eventuele goeie hulpverlening/ ziekenhuizen moest er iets zijn - ..
ook wouden we de combinatie van zon en een doe- vakantie. Ik ben nu 17 weekjes ver. Tweede trimester is zou een ideaal moment moeten zijn..
Andere bestemmingen leken ons ook leuk: Portugal
Hou je verder op de hoogte 🙂
Wij gaan naar Thailand 😅. Ook in mijn 2de semester. Na jaren kamperen en surfen in buurlanden doen we nog eens zot. Dacht aan steunkousen, veel toiletbezoeken, nootjes in mijn valies. Geen streetfood..
Goeie tip van ziekenhuizen opzoeken Charlie!
Wij zijn net terug van Griekenland. Op zich goed te doen. Goed smeren als je in de zon gaat (tegen zwangerschapsmasker). Wij zochten op voorhand menu's op van resto's om te zien of er voldoende opties waren die ik wel mocht eten (heb ook wat intoleranties). Hebben hiking afgewisseld met zwemmen in zee en stadjes verkennen. Is maar 3 uur vliegen dus viel goed mee. Veel plezier!
Over een maandje vertrek ik voor twee weken naar new york en las vegas. Reisje hadden we al gepland voor ik wist dat ik zwanger was. Ik heb enkel wat schrik voor de warmte van las vegas maar verder zie ik het volledig zitten 😊
Ik heb dit met mijn gynae gesproken. Wij gaan naar Malta en dit was zeker oké. Moet wel steunkousen kopen voor in het vliegtuig, maar voor de rest was dit in orde. Zal dan rond 16/17 w zijn.
Ik zou eind september voor 4 weken naar Portugal gaan. We zijn ah twijfelen om met de camper of het vliegtuig te gaan. In Portugal zelf woont veel familie van men vriend (hij is portufees) dus zitten we goed, enkel de reis naar daar vind ik spannend. Op het internet lees ik dat ik eind september een doktersverklaring nodig heb om te vliegen (uitgerekend 6/12). Even afwachten dus hoe zwangerschap verder verloopt :)
Vergeet jullie ‘Fit to fly’ niet te vragen aan de gynaecoloog. (Vroedvrouw mag ‘m niet schrijven)
Bepaalde landen doen in terugkeer moeilijk als ze zien dat je zwanger bent..
Ik vertrek morgen trouwens naar Rhodos. ☺️