4 Reacties

2 maanden geleden

Door jou wist ik dat dit besta. dit is echt zo leuk.😍 Nu wil ik ook een babymoon, ga zeker tegen mijn partner zeggen😅 Heb eens gekeken en stond op dat tussen 14 en 27 weken het beste is. Maar opzich 28 weken is ook oké hoor want je mag toch vliegen tot 36 weken dacht ik. Niet veel ervaring mee want is mijn 1ste kindje. Maar breng zeker comfortable kleren en pak zeker jou rust dat je niet overbelast geraakt. Drink genoeg water en zie altijd dat je eten bij de hand hebt.

2 maanden geleden

Vergeet zeker geen attest van je gynaecoloog dat je nog mag vliegen. Soms laten ze je niet meer vertrekken zonder

2 maanden geleden

Als je lange vliegtuigreis maakt zeker aan te raden steunkousen (ik heb er van de Hema) en verscheidene malen rechtstaan. Doet echt deugd. Afhankelijk van temperaturen zonnecrème e.d Best ook makkelijke kledij in't vliegtuig, ik had een kleedje aan indien de koud was ging ik training aandoen. Attest van gynaecoloog en evt als je specifieke medicatie (zelf epilepsie patiënt)best ook mee hebben. Wij zijn wel buiten Europa daarmee liever te veel attesten mee dan te weinig voor de belangrijkste zaken.

2 maanden geleden

Wij gaan in oktober naar ibiza! De tips die ik kreeg van de vroedvrouw: draagsteunkousen, neem voor het zekerste een briefje mee van de arts met toestemming voor jouw vliegtuigmaatschappij EN het aller belangrijkste GENIET! ;)