12 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben hetzelfde, redelijk vroeg de lijst gemaakt en dan zelf beetje bij beetje ervan gekocht ... Ben zelf eigenlijk niet meer gaan kijken intussen naar de lijst, maar denk we alles intussen al kunnen afvinken hahaha 🤣

2 maanden geleden

Wij hebben dit dus ook voor 🙈. Daarom ook besloten een lijst te maken bij Pakske, daar kan je de mensen ook laten bijleggen voor spullen die je al gekocht hebt, kwestie van ze toch het gevoel te geven dat ze “iets fysiek” gekocht hebben.

2 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Wij hebben dit dus ook voor 🙈. Daarom ook besloten een lijst te maken bij ...
Dat hadden wij dus ook, maar uiteindelijk denken we dat we hem gewoon weer gaan stoppen want het voelt zo stom 🤭

2 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Wij hebben hetzelfde, redelijk vroeg de lijst gemaakt en dan zelf beetje bi ...
Ben blij datk niet alleen ben 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Dat hadden wij dus ook, maar uiteindelijk denken we dat we hem gewoon weer ...
Ik heb er ook wel zo kleine spulletjes opgezet voor mensen die graag nog iets kopen en meebrengen. Ik kreeg die tip van iemand omdat blijkbaar toch heel wat mensen graag iets klein meebrengen als ze op bezoek komen en dan brengen ze geen onnodige prul mee (of is de kans toch kleiner). Maar heb er dus echt enkel nog kleine, vooral later, bruikbare spulletjes opstaan die ze zelf kunnen kopen. De rest is enkel bijleggen.

2 maanden geleden

Mijn vriend moest spontaan lachen toen ik je bericht voorlas.. Wij stonden vandaag al voor de 4e keer in de winkel waar onze geboortelijst ligt… Moest hij er niet bij zijn, had ik alles al zelf gekocht. 😅 Het meeste hebben wij ondertussen ook al zelf gekocht. Alle belangrijke zaken & meubels. (Wipper, eetstoel, autostoelen, wandelwagen,..) Alsook kleding inderdaad via vinted tot 1 jaar 😆 Mijn vriend vroeg gisteren toen ik weer met een lading vinted pakjes binnenkwam ‘je gaat nu toch echt niet beweren dat iedereen zoveel koopt? 🙃’ Dus neen, je bent niet alleen! 😅 Ik heb de geboortelijst wel laten openstaan, maar met bv dingen voor nadien al…(kleuterspeelgoed, potje, zwembadje,.. 😅)

2 maanden geleden

Reactie op julie1998

Mijn vriend moest spontaan lachen toen ik je bericht voorlas.. Wij stonden ...
Hahaha geweldig!! Die mannen begrijpen soms niet hoeveel geld we hun besparen door die dingen zo te kopen 🤭 We stonden vandaag in de hema voor wat spulletjes en ik was m’n kaart vergeten scannen (maar lagen aan €118) & hij kwam al half geïrriteerd dat ik dat ging gaan vragen voor te fixen hahaha. Ik zei dat is wel €5 korting de volgende keer he, waarom hij me voor zot verklaarde 🤭😂

2 maanden geleden

Reactie op Justine96

Hahaha geweldig!! Die mannen begrijpen soms niet hoeveel geld we hun bespar ...
Ik begrijp het volkomen 🙃😆.Wat we allemaal niet al overhebben voor onze kleine baby’tjes 🥰

2 maanden geleden

Wij hebben ook al alles in huis gehaald voor de eerste maanden. Onze geboortelijst is nu beperkt met kleinere spulletjes als mensen nog iets willen meebrengen. Knuffeltjes, boekjes, speelgoed, extra slabben en tetradoeken. Er staat ook eetgerei op voor wanneer we starten met vaste voeding. Ook al wel kledij gekocht via Vinted voor de eerste maanden en enkele nieuwe stuks voor later. Maar ik wou mezelf het shoppen ook niet ontzeggen als ons zoontje enkele maanden ouder is omdat hij alles al zou hebben 😊. De zomerkleertjes ga ik later pas kopen. Er is wel altijd een stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat hij het te koud gaat hebben in de wintermaanden en dat ik meer pulletjes en warme broekjes nodig hebt. 🙈Hebben jullie dit ook? Wanneer heb je eigenlijk genoeg?

2 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Wij hebben ook al alles in huis gehaald voor de eerste maanden. Onze geboor ...
Ik heb nooit genoeg vind ik 🙃 Of hij echt een skipakje, 2 berenjasjes en 2 winterjassen nodig heeft? Ik betwijfel het….. Maar ach ik kon het niet laten 😅. Wel allemaal via vinted.. Dus dan redeneer ik ‘draagt hij het niet? Verkoop ik het nadien wel terug’

2 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Idd! Is het leuke aan Pakske! Deden wij hier ook! 😍🤗

2 maanden geleden

Reactie op Sara1818

Wij doen hetzelfde! Zo hebben ze toch een idee dat ze iets kopen, maar eigenlijk leggen ze gewoon bij ☺️