72 Reacties
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Je kan wel zo’n opzetstuk eventueel kopen en dit dan ook gebruiken als comm ...
Was ik ook al aan het denken inderdaad om de hemmnes als "commode" te gebruiken.. Maar die extra kast/verschoontafel had van pas gekomen qua extra/meer laadruimte.. 😊
Ach we kijken nog even verder.. ik had gewoon een bepaalde visie in men hoofd en die moet ik even aanpassen.. haha niet gemakkelijk als je dus zwanger bent en de hormonen het over nemen! 🙃
één maand geleden
Reactie op Baby VW
Was ik ook al aan het denken inderdaad om de hemmnes als "commode" te gebru ...
Ja, heel erg begrijpelijk. Je kan ook zo beginnen en nadien nog iets extra erbij kopen waar je 100% tevreden over bent? Op die manier heb je nu mss iets minder stress en hoef je niet overhaast iets te kopen.
& ik weet hoe het voelt als er opeens iets anders is en je alles moet aanpassen in je hoofd. De hormonen helpen inderdaad niet.
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Ja, heel erg begrijpelijk. Je kan ook zo beginnen en nadien nog iets extra ...
jha klopt zei mijn partner ook al.. je hebt nog even tijd.. laat het even los en misschien bots je wel op iets leuker.. of komt bij goed geluk de kast als nog terug binnen 🫣
Ach! onze babietjes hier in de groep zullen niets te kort komen in elk geval 😋 .. en de mamatjes hier zich maar druk maken 😄
één maand geleden
Reactie op Baby VW
jha klopt zei mijn partner ook al.. je hebt nog even tijd.. laat het even l ...
Inderdaad! Voor alles is er een oplossing ;)
Wij wachten al sinds juni op de dakwerker om nieuwe veluxen te steken. Dus voorlopig kunnen wij de babykamer niet opzetten zelfs. De meubels liggen er, in de verpakking.. de kleerkast staat wel al op zodat we iets van opbergruimte hebben en omdat die helemaal aan de overkant vd kamer staat, maar tis wel een witte kast 😅
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Inderdaad! Voor alles is er een oplossing ;)
Wij wachten al sinds juni op ...
Ooh verschrikkelijk! wachten.. wachten wachten.. Maar je gaat idd zien.. alles komt goed! Mijn partner doet me er altijd aan denken als de baby er maar gezond en wel uitkomt de rest is bijzaak! Ik wou dat ik zijn "hormonen" had.. zo relaxt dat die man is! 😂😂
één maand geleden
Reactie op julie1998
https://www.lightexpert.nl/calex-3x-led-kastverlichting-draadloos-cct-batte ...
Top! Dankjewel ❤️