72 Reacties
één maand geleden
Reactie op julie1998
Zelf gemaakt! ☺️ Maar via ‘meuk’ op instagram kan je ze ook bestellen. Zij ...
Van waar heb je de lampjes achter de wolkjes? 😃
één maand geleden
Wij hadden alles besteld van het merk Myllra.. bedje, kast, commode.. en alles laten leveren. Bij de levering bleek de commode niet aanwezig te zijn.. na bellen zeiden ze ons dat deze na een week terug zou binnenkomen.. bijna 1 maand later nog eens gebeld blijkt dat deze 9/10 niet meer gaat binnenkomen.. en we dus pech hebben en opzoek moeten naar een andere commode.. al veel op het internet liggen zoeken.. maar vind niets dat past bij het bedje of de kasten die we hebben 🥲 al zeer verdrietig om geweest (Misschien de hormonen) Mijn partner vind het niet erg.. ik wil niets liever dat alles samenpast 😬 Iemand een ideetje of voorbeeld van welke commode er bij de stijl van het bedje past? 😍
één maand geleden
Reactie op Laurah5
De Hemmes van Ikea? Is wel een stuk groter dan die op je foto. En je moet h ...
De hemmnes hebben we ook al in de kamer staan.. 🫣 Wat dan ook weer zorgt voor een ander soort wit en andere knoppen.. vandaar dat ik mij er enorm aan stoor dat nu de commode ook in een andere stijl/merk zal moeten gebeuren 🫣
First time mommy here.. misschien dat ik daarom alles tot in de puntjes.wil? 🤓😐😂
één maand geleden
Reactie op roezptoez
Kan je die niet op tweedehands vinden? Heb er geloof ik wel zien staan...
Hej.. daar heb je inderdaad gelijk in. Maar zelf ben ik persoonlijk niet voor 2e hands.. met alle respect naar alle mensen die hier wel voor openstaan.
Maar het is mijn 1e kindje en wil gewoon dat alles tot in de puntjes tiptop is.
Ik merk ook bij kasten of eender welk materiaal van IKEA dat als je deze in/uit elkaar haalt al het meeste is beschadigd.. dat vind ik dan ook weer zonde xs. maar bedankt voor de tip!
één maand geleden
Reactie op Baby VW
De hemmnes hebben we ook al in de kamer staan.. 🫣 Wat dan ook weer zorgt v ...
Je kan wel zo’n opzetstuk eventueel kopen en dit dan ook gebruiken als commode? & zou je de knopen niet kunnen vervangen?
Snap ik! Ik ben gisteren helemaal naar de doopsuikerwinkel gereden om te zien in welke folie de naamstickers gemaakt zouden worden en om dat naast ons geboortekaartje en doopsuikerverpakkingen te zien (ik had dit dus al gezien toen we het kozen 😅)
één maand geleden
Reactie op Leia0412
Lijkt redelijk in de stijl van mijn commode ‘Bocca’ van petit amelie! 😊
hej! Deze hadden we idd ook al als een optie gezien! Alleen de prijs vielen we wel even van achterover.. Mijn partner zei direct ik koop het wel! (Denk dat die van mijn weenuurtjes vanaf wil 😋) Maar ik dacht ik probeer nog eerst even of ik iets goedkoper vond.. maar deze staat inderdaad nu boven op ons lijstje 😊