72 Reacties
3 maanden geleden
Mooi gedaan! Wij (mijn vriend 😅) beginnen er volgende week ook aan! Al die leuke foto’s geven me extra veel goesting ook al heb ik voor mezelf al wel uitgemaakt dat onze mini de eerste maand bij ons op de kamer zal slapen omwille van borstvoeding etc🫢 het gaat fijn zijn als de kamer gewoon gebruiksklaar is. Foto volgt dus nog 😉
3 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Wauw, mooi! 😍 Waar heb je ze vandaan? Ik stoor me echt aan die bladvergrot ...
Ik heb dat ook niet graag zo'n bladvergroter waardoor je kast zover van de muur komt! Ik heb daarom al eens gekeken of er geen andere bestaan en ben aan het twijfelen deze te bestellen. Deze is niet zo breed aan de achterkant waardoor je kast maar een beetje naar voor komt (foto is nu wel van de zijkant maar bladvergroter komt uiteraard naar voor gedraaid op de kast te liggen)
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ons kindje krijgt de eerste maanden ook geen eigen kamer, ondanks dat we we ...
O ja snap ik! Bij ons is zijn kamertje recht tegenover die van ons dus nog geen 2m lopen haha, later als hij groter is mag hij wel naar het bovenverdiep verhuizen omdat die kamer groter is. Maar nu voor het gemak het kamertje tov die van ons tot babykamer omgetoverd :)
3 maanden geleden
Reactie op Justine96
Amai jullie hebben al veel 🥰🤭
Jaaa klopt. Ik kon niet wachten 🙃 Morgen 26w. Maar bij ons in de familie wordt iedereen geboren tussen 30-32 weken… dus vanuit dat opzicht wou ik alles klaar hebben dit weekend. ☺️ (ook al hoop ik dat ik de ‘traditie’ verbreek van te vroeg bevallen 😅)
3 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Wauw, mooi! 😍 Waar heb je ze vandaan? Ik stoor me echt aan die bladvergrot ...
Wij hebben een gewone commode en dan een ververskussen van Quax. Die vindk eigenlijk vrij compact waardoor ik denk dat ik geen bladvergroter nodig zal hebben. Zou gewoon op één of ander manier het kussen vast willen hebben op de commode. Vb dubbelzijdige tape ofzo. 🤔
3 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Wij hebben een gewone commode en dan een ververskussen van Quax. Die vindk ...
Wij hebben een matty gekocht maar ik ververs baby'tjes liever met de voetjes recht naar mij dus hebben we er wel een vergroter nodig, aangezien een gewone commode niet breed genoeg is 🙈 dat of een aparte ververstafel. To be continued 😂
3 maanden geleden
Ik ben blij te zien dat er nog vroeg begonnen zijn (22 weken nu) 🙈 ons kindje zal het eerste jaar bij ons op de kamer slapen dus het bedje staat al klaar op onze kamer, hoeslaken zal ik achteraf dan wel nog eens wassen 😊 de ververstafel moeten we nog eens voor kijken maar we gaan waarschijnlijk een gewone lage kast nemen met een ververskussen erop