72 Reacties
3 maanden geleden
Wij zijn nog volop aan het verbouwen boven, stond sowieso al op de planning voor nu na de badkamer vorig jaar, nieuwe vloeren overal en nieuwe deuren, kamers schilderen.. dus ik heb nog geen kinderkamer 馃檲 maar ik hoop hier toch half september-eind september aan te kunnen beginnen en de meubels dan te kunnen laten leveren 馃槄馃槄
3 maanden geleden
Wij hebben al bijna alle grote stukken, maar nog geen kamer. Die is nog under construction net als de baby 馃槄
Komt wel goed. We proberen onszelf geen druk op te leggen. De eerste maanden kan hij nog altijd bij ons slapen mocht zijn kamer niet klaar zijn.
3 maanden geleden
Welk kleurtje komt er bij jullie op de muren? Of houden jullie het liever neutraal wit?
3 maanden geleden
Wauw, mooi! 馃槏 Waar heb je ze vandaan? Ik stoor me echt aan die bladvergroters die ervoor zorgen dat de commode zo ver van de muur staat 馃檭 wij hebben een kleine kamer en dat is direct zo'n stofgat erbij voor niets. Dus de knoop is nog niet doorgehakt. We hebben wel al een bedje, da's een andere kleur in thema van onze kamer. Maar de kast en de commode willen we uit dezelfde lijn nemen. Zoveel keuze!
3 maanden geleden
Reactie op Isabelle31
Wij hebben al bijna alle grote stukken, maar nog geen kamer. Die is nog und ...
Ons kindje krijgt de eerste maanden ook geen eigen kamer, ondanks dat we wel nog 2 slaapkamers vrij hebben op het 2de verdiep.
Om praktische redenen: onze slaapkamer, evenals de badkamer, is om de 1ste verdieping. Ik wil die eerste maanden niet steeds heen en weer moeten gaan voor zijn spulletjes en om hem apart in bed te leggen. Hij zal in een co-sleper slapen aangezien ik ook BV wil geven. Lekker makkelijk voor mij. 馃き
Hij krijgt wel zijn eigen kleerkastje, onder de trap hadden we nog heel veel ruimte over dat we eindelijk zinvol kunnen invullen. Het wordt een simpele IKEA Smastad-kleerkast, zodat we het achteraf makkelijk kunnen verplaatsen naar zijn eigen kamer.
Ik vind het wel superleuk om alle foto麓s en idee毛n te zien hier in de topic, ook al krijgt ons kleintje niet direct zijn kamer. Heel handig om idee毛n en tips op te doen voor later. 馃グ馃榿
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ons kindje krijgt de eerste maanden ook geen eigen kamer, ondanks dat we we ...
Wij waren ook eerst niet van plan direct een eigen kamer te voorzien, maar we hebben geen andere aparte ruimte voor zijn kleren, dus we moesten zowiezo een kleerkast hebben.. dus dan toch maar besloten een volledige kamer al aan te schaffen. Gaat ook de 1ste maanden in de cosleeper slapen
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ons kindje krijgt de eerste maanden ook geen eigen kamer, ondanks dat we we ...
Idd een goed idee dat je dan niet altijd de trap op moet! Het zal al vermoeiend genoeg zijn voor ons 馃檲. Ondanks dat onze slaapkamer en de babykamer naast elkaar liggen zal onze zoon ook eerst in een co-sleeper bij ons op de kamer slapen hoor, ook omdat ik BV ga geven en niet om de 2uur mijn bed uit wil 馃槄 mss een beetje lui maar op dat gebied denk ik aan mezelf 馃檲.
Ik wil wel al de kamer klaar hebben gewoon stel dat we toch beslissen om hem na een paar weken toch in zijn eigen bedje te laten slapen (zal wat afhankelijk zijn van de situatie en hoe alles verloopt).