Ik vroeg mij af welke babyfoon jullie aanraden.
Op dit moment hebben wij de “LUVION GRAND ELITE 4 CONNECT CRIB BABYFOON WIT” op onze lijst staan maar ik heb me nu laten wijsmaken (?) dat dit geen goeie babyfoon zou zijn…
Iemand ervaring met deze babyfoon of welke zouden jullie in de plaats aanraden?
Ik ben een beetje hopeloos hierover 🙈
Hoe lang heb je die en wat is je ervaring? Ik lees reviews dat het slechte ...
Bij ons geen problemen met de verbinding. Note wel: baby is er nog niet ;P maar onze testen zijn goed. We hebben wel een wifi booster op elke verdieping.
Wij gaan voor de owlet dream sock met camera..
Wel aan de prijzige kant. Maar heb hier goede verhalen van gehoord en groeit ook met je kindje mee. plus als nieuwe mama stelt mij dit ook gewoon gerust :)
Ik heb een luvion wel al een ouder model +/- 10 jaar oud nu, aangekocht bij eerste kindje. Ik was op zich wel tevreden erover, ook dat je naar meerdere camera’s kon uitbreiden bij meerdere kindjes. Alleen de batterij was enorm snel plat, heb er een nieuwe voor moeten kopen omdat de ouderunit niet meer werkte zonder in de stekker te zitten. Ik ga deze nu opnieuw gebruiken heb nadien van verschillende mensen wel andere merken zien uitkomen dat er ook gebruiksvriendelijk uit zien, 10 jaar terug was dat allemaal nog maar net in opkomst. Alles hangt af wat je zelf wilt, elk merk heeft zijn voor en nadelen.