Goedemorgen iedereen,
Wij hebben dit weekend bericht gekregen van een bevriend koppel, die ook hun eerste kindje verwachten in december, met de vraag wanneer wij onze babyborrel zouden organiseren.
Deze vraag kwam er omdat wij nogal veel gemeenschappelijke vrienden hebben en het dus jammer zou zijn moesten de babyborrels op dezelfde dag plaatsvinden.
Eerlijk gezegd waren wij wel wat geschrokken van deze vraag omdat wij hier totaal nog niet over nagedacht hebben wanneer wij onze babyborrel zouden laten doorgaan.
Zijn wij de enige die hier nog niet over nagedacht hebben?
Totaal nog niet mee bezig hier 😅. Mijn prioriteit liggen bij gezondheid en comfort. Eerste stuks kledij kopen, langzaam uitkijken wat ik tweedehands kan overnemen. Eens piepen welke winkels aanbieden wat ik nieuw zal nodig hebben..
Ik ben hier totaal nog niet mee bezig eigenlijk, is nog veel te vroeg vind ik. Je doet dit ook pas als je kindje 2-3 maand is meestal dus das nog wel even 😅.
Gewoon eerlijk zeggem dat je het nog niet weet?
Ik ben hier totaal nog niet mee bezig eigenlijk, is nog veel te vroeg vind ...
Wij hebben dit inderdaad ook zo gezegd tegen hun maar we waren eventjes wat in paniek omdat we dachten dat we niet meer ging op tijd zijn om alles te regelen 🤭 ik kan soms nogal rap panikeren als iets niet onmiddellijk in orde is 😂