11 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn maart vanplan

2 maanden geleden

Wij koppelen de doop eraan vast en dit zal 16 maart zijn

2 maanden geleden

Wij doen 9 maart

2 maanden geleden

Een kennis van mij beviel vorig jaar december en deed de babyborrel in juni🙈 dat vonden wij wek heeeeel laat

2 maanden geleden

Wij zouden dit ook richting april doen omdat het dan al wat minder koud is 🙈 eerlijk gezegd boeit het me niet wat mensen daarvan denken

2 maanden geleden

Wij zijn ook eind april van plan. Gewoon omdat het dan wat beter weer is en we het graag voor een gedeelte buiten zouden willen doen 😊 Is zeker niet erg om wat langer te wachten!

2 maanden geleden

Hoi! wij zouden onze babyborrel zelfs met het eerste (verlengde) weekend in mei willen doen. We hopen hierbij ook mooi weer te hebben, zodat we dit in eigen tuin kunnen doen.. Mensen zullen altijd een mening hebben, als die nu positief of negatief is.. ☺️

2 maanden geleden

Het baby’tje is dan ook al veel ouder om al die indrukken te verwerken en door meerder personen gepakt te worden, plus geeft dan ook beter aan of hij zij ‘iets niet wilt :)

2 maanden geleden

Wij zijn van plan om de babyborrel pas in december te doen. Wij zijn uitgerekend midden december dus ons kindje zal al bijna 9 maandeb zijn. De reden hiervoor is de volgende: Vanaf midden februari tot midden juni is het voor mijn partner zeer druk op zijn werk (werkdagen van 5h in de morgen tot 22-23h in de avond, 6/7, soms ook op zondag) dus ieder vrij moment zal hij kunnen gebruiken om te rusten. Aangezien heel wat kennissen, familie, vrienden en wijzelf in de landbouw werken zijn juli en augustus drukke maanden op vlak van gras en dergelijke binnenhalen. Wij zouden het dan ook zeer jammer vinden als heel wat mensen er niet kunnen bij zijn doordat de landbouwactiviteit prioriteit heeft. Begin september is dan (normaalgezien) een iets rustigere periode vooraleer het maisseizoen terug begint. Het heeft zo zijn voor- en nadelen denken wij…

2 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Wij zijn van plan om de babyborrel pas in december te doen. Wij zijn uitger ...
Ik bedoel natuurlijk dat de babyborrel in september zal plaatsvinden.

2 maanden geleden

Dank je voor alle reacties al. April lijkt helemaal niet zo gek dan 🙊 we doen inderdaad gewoon wat wij willen.