Dag (toekomstige) mama’s
Wij wonen op een appartement zonder bad en vragen ons af wat de gemakkelijkste manier is om je kindje te wassen. Iemand de gouden tip voor een bad op staander? Of zijn er nog alternatieven? Schaffen jullie verschillende badjes aan (badje met netje voor in het begin, daarna een zitje…)? Graag hoor ik jullie ervaringen.
Wij hebben wel een bad, maar toch ook eentje apart gekocht voor de baby. Ook een flexibath van Stokke met newborn support. Direct ook de grote XL-versie gekocht, zodat we die nadien als mini zwembadje kunnen gebruiken voor buiten om in te spelen.
Wij hebben ook geen bad en hebben de Stokke flexi bath (+ newborn support) ...
Idem hier. Waren nog aan t twijfelen om een chicco badje voor de douche te kopen. Maar tis dus bij het 1e gebleven. Is makkelijk weg te zetten ook die van stokke en kan nog tot 2jaar a 3jaar meegaan zeiden ze.
Wij hebben het wee-too bad met staander én verkleiner. Past perfect in onze inloopdouche. Kunnen we rechtstreeks vullen en laten leeglopen. En mocht hij keer spetteren is het niet zo erg 😊
Wij hebben deze gekocht. Met staander om nadien makkelijk te verplaatsen naar het verzorgingskussen. Kan via een slangetje ook makkelijk leeg gemaakt worden in de douche en past zelf bij ons in de douche. We gaan ons zoontje ook proberen mee te nemen onder de douche na enkele weken. Sommige babytjes vinden dit heel leuk 😊
Wij hebben een badje en staander gaan halen en zetten deze gewoon mee in de badkamer. We hopen na een tijdje hem mee onder de douche te nemen of het badje aan het uiteinde van de douche te zetten (inloopdouche) :)
Wij hebben het stokke bad met staander gekocht. Wel duur in aankoop, maar superhandig. De staander plooit als t ware mee met het bad, die ook plooibaar is.
Daardoor kan je het gemakkelijk bergen..
Wij wonen ook in een appartement zonder bad en hebben deze aangeschaft. Makkelijk plooibaar om weg te zetten. Ik wou ook geen op staander omdat ze dan weer meer plaats innemen, deze zetten gwn op tafel tijdens het badje..
In het begin deed ik ze soms in zo´n emmer in de living. Maar vond het onhandig.
Eigenlijk best vaak gewoon in de wasbak zolang ze klein genoeg waren. 😅 Maar had wel een bad.