7 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb gisterenavond boven mijn schaambeen en onder mijn navel iets gevoeld alzof iets duwde op mijn hand. Ik vermoed dat dat de baby was😅 mijn eerste zwangerschap ook 17w en 4 dagen

4 maanden geleden

Ik weet het niet van mij ik voelde het richting mijn maag en had ook last van een honger gevoel nu twijfel ik wat dat het zou kunnen zijn want nu voel ik niets meer

4 maanden geleden

Reactie op allesandra

Ik weet het niet van mij ik voelde het richting mijn maag en had ook last v ...
Als het echt tot je maag reikte zou ik denken dat het jammer genoeg niet je babytje was, je baarmoeder zou rond deze termijn ong op 1/2 tussen je symfyse (schaambot) en je navel zitten. (Ik voeg er even een fotootje aan toe om het visueler te maken). Je zou de bewegingen dus nog onder je navel moeten voelen (bij een eenling).

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Als het echt tot je maag reikte zou ik denken dat het jammer genoeg niet je ...
Ja ik voelde het boven mijn navel vond dat ook al raar en daarna voelde ik niets meer ik denk miest het mijn baby’tje zou zijn zou ik dat vaak moeten voelen nu al 2 a 3 dagen niets meer

4 maanden geleden

Reactie op allesandra

Ja ik voelde het boven mijn navel vond dat ook al raar en daarna voelde ik ...
Voor zover ik begrepen heb van mijn mama en andere vrouwen die al mama zijn, kan het perfect dat je in het begin maar heel sporadisch (dus zeker niet dagelijks) iets voelt. Daarnaast is ook elk lichaam anders, want zoals de foto hieronder getoond werd gaat voor mij al niet op. Mijn baarmoeder zat op 16 weken al boven mijn navel.

4 maanden geleden

Bij mij zit hij onder mijn navel maar drie dagen niets meer voelen is dat niet beetje te lang als het mijn kindje zou zijn

4 maanden geleden

Reactie op allesandra

Bij mij zit hij onder mijn navel maar drie dagen niets meer voelen is dat ...
Er kan zelfs meer tijd tussenzitten in het begin, mijn mama had mij eerst gevoeld op 16w, dan 2 weken niets meer en dan nog eens, terug even niets en dan pas is ze het echt vaak beginnen voelen. Dat kan perfect omdat jouw baby’tje misschien toevallig op de exact goeie plaats zat. Nu natuurlijk, het is moeilijk voor eender wie hier om te zeggen of jij de baby gevoeld hebt of niet, we kennen jouw luchaamsbouw niet, waren er niet bij en kunnen alleen afgaan op je beschrijving. Ik zou me alleszins geen zorgen maken als ik jou was.