14 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben al dingen. Wrs veel te veel maar het zijn solden 🙈 niet te veel van de eerste maat kopen want daar groeien ze zo uit.

4 maanden geleden

Heey! Ben zelf ook aan het zoeken.. Persoonlijk koop ik niet veel maat 50 en ook veel rompers met lange mouwen met overslag want die zijn gemakkelijker. Ik krijg ook wel wat van mijn schoonzus gezien haar kindje van januari is wat ook enorm helpt Kleren als in echte outfits ben ik nog niet echt van plan om te kopen ( wel ik maat 62 )

4 maanden geleden

Ik heb (mede doordat het solden zijn) 5 rompers met lange mouwen in maat 50 en 6 rompers met lange mouwen in maat 56, allemaal met overslag. Ook gelijkaardige aantal in boxpakjes voor over de rompers. Nog niet echt setjes gekocht in deze 2 maten, wel eentje gekregen. Daarnaast 2 mutsen en een paar wanten. Maar sinds gisteren zit ik mezelf te bedenken; moet er ook pyjama´s worden gekocht op die maat? Of slapen ze met een legging over een rompertje, onder een deken als ze ze klein en jong zijn? 😅

4 maanden geleden

Ik heb al een deel van mijn zus en een deel zelf gekocht. Ik heb vooral al kleertjes 56 en groter, ook al heel wat voor in de zomer dus maar 74😅 Ik koop liever nu al dingen die ik echt mooi vind dan dat ik achteraf dingen moet kopen die totaal mijn stijl niet zijn. Ik heb denk ik 6 outfitjes in maatje 50/ 50-56. Gisteren kocht ik nog dit schattige setje 🥰

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik heb (mede doordat het solden zijn) 5 rompers met lange mouwen in maat 50 ...
Awel ja dat vraag ik mij ook af of we ze al een trui of een legging moeten aandoen tussen 0-3 maand 😂 aleja ik wil niet dat hij koud heeft 😋 of is dat pas achteraf omdat ze inderdaad dan toch nog veel slapen in hun slaapzakje of dekentje ? 😋

4 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik heb al een deel van mijn zus en een deel zelf gekocht. Ik heb vooral al ...
Ja ik koop liever ook al wat op voorhand 😊 Ooh super cute!!

4 maanden geleden

Ik heb weinig 56 en meer vanaf 62. Boxpakjes, pyjama’s, broekjes en truitjes,… vind het toch leuk als er bv bezoek komt etc dat hij iets leuks aan heeft en niet gewoon een body of pyjama. Die baby’s plassen en 💩 hun kleren toch onder

4 maanden geleden

Ik ben al redelijk vroeg begonnen. Maar we proberen niet teveel te kopen want meestal gaan ze toch niet alles dragen. Ik ben blij dat we de meeste dingen van familie krijgen. Wij gaan ongeveer 7 stuks van elk pakken waarschijnlijk al teveel. Aangezien je toch constant wast.

4 maanden geleden

Ik wacht tot het laatste.. dan heb je al wat meer zicht op de grootte van de baby & het is rap geleverd of opgehaald 🥰

4 maanden geleden

Ik ben nu al wat semi verslaafd aan vinted afschuimen op zoek naar leuke kleertjes. Ik kijk nu zo wat naar maat 50 tot 68. Al een paar leuke koopjes gedaan van leuke merken voor weinig geld. Over een paar weken/maanden moet ik eens inventaris opmaken met wat ik nog mis voor de baby er is 😊

4 maanden geleden

Wij zijn langzaam aan het verzamelen (ook vooral vanwege de solden). Wij hebben nu 7 rompers met lange mouwen in 50-56, 7 rompers met lange mouwen in 62-68, 4 pyjama’s met voetjes of omvouwbare voetjes (50 tot 56), 2 pyjama’s met voetjes (62-68), 3 broekjes (50-56), een boxpakje (62-68) en 4 truitjes (62-68) die oversized kunnen gedragen worden in het begin, zo gaan ze langer mee. Ook nog 2 mutsjes, krabwantjes en 2 slaapzakjes (1 winter z. mouwen, eentje 4 seizoenen met afneembare mouwen). We hebben ook nog een wollen pakje voor mochten we naar buiten gaan. Ook wat oversized zodat het de winter volledig door kan. En sokjes natuurlijk. Ik denk dat we enkel nog 3 broekjes zullen voorzien in 62-68 voor in het voorjaar. En extra rompers met lange en korte mouwen in alle maten. Als we nog iets nodig hebben kunnen we ook snel nog bijkopen of gewoon wat vlugger de wasmachine in.

4 maanden geleden

Oei. Ik heb al drie dozen vol voor de eerste zes maanden 🙃😂

4 maanden geleden

Reactie op First baby!

Oei. Ik heb al drie dozen vol voor de eerste zes maanden 🙃😂
Tip: Op Vinted heb je heel veel kledingpakketten die nog nieuw zijn. Altijd van mensen die veel te veel kleertjes kochten en de helft niet gebruikten dus 80% is nieuw van Vinted. Allemaal setjes.

4 maanden geleden

Top, merci voor jullie reacties! 😊