7 Reacties

één maand geleden

Zaklamp van je gsm tegen je buik houden, papa laten zingen of hummmen aan de buik,...? Deze helpen bij ons

één maand geleden

Gisteren zei mijn yoga docente om de hand van de papa lang genoeg te laten liggen. Onze handen gaan al eens sneller naar de buik waardoor deze al gewoon zijn. Gisteren ook geprobeerd, toen hij goed aan het bewegen was net voor slapen gaan. Toen heeft hij wel de baby gevoeld 😄

één maand geleden

Lang genoeg wachten idd, kan soms 5 minuten duren. Of hand eens opleggen en weer wegtrekken, bij ons komt er dan meestal een schop terug 😂

één maand geleden

Idd lang genoeg wachten. Mijn vriend legt nu z'n hand elke nacht op m'n buik als hij naar bed komt (dan lig ik vaak al 3u te slapen, dus tijd voor m'n plaspauze) meestal is de kleine dan toevallig ook wakker en zelfs erg actief. In het weekend als we uitslapen legt m'n vriend 's ochtends ook z'n hand op m'n buik, dan is of wordt de kleine vaak ook wakker

één maand geleden

Als ik op mijn linkerzij lig schopt hij erop los en kan mijn vriend hem ook duidelijk voelen. Hij beweegt wel minder met zijn hand op mijn buik dan met mijn hand. Maar inderdaad gewoon lang genoeg wachten, je baby schopt of beweegt ook niet continu dus gewoon de hand er een tijdje op laten liggen. Ook als jij weet als mama van 'op deze plek van mijn buik voel ik hem het meeste, zijn hand daar leggen

één maand geleden

Reactie op Loes_90

Idd lang genoeg wachten. Mijn vriend legt nu z'n hand elke nacht op m'n bui ...
Mijn vriend heeft ook zijn eigen methodes en tijdstippen waarop hij contact maakt met onze baby! Dan vertelt hij me als ik wakker word dat hij er zachtjes tegen gebabbeld heeft en dan reactie krijgt door schopjes! Ook als ik in het midden van de nacht wakker word door de beweging is mijn vriend degene die onze mini “kalmeert” 😌

één maand geleden

Vaak hou je onbewust je adem in of span je je meer op, stop je met praten als iemand anders wil voelen. Eens op letten (: Hand lang genoeg laten liggen en verder doen met wat je deed.