31 Reacties
10 dagen geleden
Erg herkenbaar 😅 onze klein man doet ook aan gevechtsport denk ik daarbinnen haha hij ligt ook al perfect voor de bevalling en is al deels ingedaalt sins 33w aangezien in spontaan in bevalling ging aan 33w+5d maar de bewegingen zijn er niet op gemindert, voel hem zelf nog beter bewegen nu niet dat ik het erg vind want het is een hele bewegelijke baby geweest al de hele zwangerschap want zelf de weken dat ik hem nog niet kon voelen en als we op controle gingen zei de gyne zelf amai hij ligt geen 2sec stil 😅 oeps
10 dagen geleden
Reactie op Babs2024
Hier is ons zoontje stiller🙈. En ik ben nu weer in twijfel om te bellen na ...
Als je je zorgen maakt, zou ik sowieso bellen. Dat hebben ze veel liever, dan dat je niets laat weten. Bij mij helpt het om chocolade te eten en dan op mijn zij te gaan liggen. Dan voel ik hem extra goed. Gewoon bellen, dan ben je gerust als ze alles nog eens na keken. Veel liefs, je moeder gevoel volgen. En niet denken wat andere zullen denken!
9 dagen geleden
Hier de meest beweeglijke van de 3, ik voel soms dat mijn buik een discotheek is, tot de vroege uurtjes, hij reageert ook enorm op onze kinderen als de broers een kusje of knuffel op mijn buik geven reageert hij meteen. Hij vind het ook geweldig om zijn voet in mijn buik/ribben te zetten en dan met stevige druk en vooral heel langzaam naar onder te bewegen. Ik vind die actie iets minder leuk 🙈 de blaas heeft hij ook gevonden om op te drummen 😅