31 Reacties

10 dagen geleden

Hahaha, zeer herkenbaar! Ik heb hier ook een danseres in de buik en zij ligt ook exact zoals op jouw tekening. Love it! 🥰

10 dagen geleden

Jep !

10 dagen geleden

Hier ook! 🤭 vorige keer schrok zelfs de gynaecoloog dat hij zo crazy aan het gaan was 😅

10 dagen geleden

Hier is ons zoontje stiller🙈. En ik ben nu weer in twijfel om te bellen naar dat secretariaat. Ik heb al 2x aan de monitor gelegen (1x...mijn Papa is overleden op 10 sept toen ik 25w was... Last van enorme harde buiken). En dan nog es omdat ik terug die harde buiken had. Dus ik durf niet meer bellen. Ik ga straks nog es op mijn linkerzijde liggen. Deze nacht was hij ook zo stil. Ik maak me meteen zorgen. Dat beloofd🙈❤️

10 dagen geleden

Hier was hij ook 1st heel beweeglijk, maar na gisteren is het allemaal wat minder 🫠 ook in twijfel om naar materniteit te bellen 🤯

10 dagen geleden

Bij mij ligt ze ook zo & exact hetzelfde gevoel!

10 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Hier is ons zoontje stiller🙈. En ik ben nu weer in twijfel om te bellen na ...
Je moet nooit bang zijn om te bellen! Ik bel liever eens te veel dan dat ik heeltijd in stress leef :)

10 dagen geleden

Helemaal mee eens😅 hij is heel actief hij doet precies koprol in mijn buik of hiphop dans💃🏻🕺🏻

10 dagen geleden

Hier ligt ze hetzelfde en hebben ook het gevoel dat ze 22u/dag aan het dansen is 😂 mijn vriend voelde haar zelfs eens door mijn rug toen zijn hand daar lag. Zijn dus ook heel benieuwd naar hoe actief ze gaat zijn als ze geboren is 😍

10 dagen geleden

Reactie op Justine96

Je moet nooit bang zijn om te bellen! Ik bel liever eens te veel dan dat ik ...
Heb hier nu wat gelegen op die linkerzijde. Al iets meer beweging 💪maar idd ik twijfel altijd...en eigenlijk mogen we niet twijfelen he. Thx ❤️

10 dagen geleden

Ja! Een heel actieve baby, al heel de zwangerschap maar nu nog meer. Mijn vriend hoeft nu zijn hand niet persé op mijn buik te leggen om het op te merken 🤣 soms zijn we aan het eten, zucht ik (als het pijn doet) en vraagt hij “beweegt bubsie?” waarbij ik achteruit ga zitten zodat hij mee kan kijken naar de dansuitvoering in mijn buik 😅 Vroeger werd hij kalm door de hand van me vriend, tegenwoordig wordt hij alleen maar actiever als zijn papa praat en zijn hand op mijn buik legt.

10 dagen geleden

Ik merk dat ik de baby nu (37w) wel nog vrij vaak voel maar de bewegingen zijn kleiner dan een paar weken geleden. Eerder dat hij wat verschuift dan dat hij echt nog hard schopt. Ik ga ervan uit dat hij gewoon niet zo veel plek meer heeft.😅

10 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Ja! Een heel actieve baby, al heel de zwangerschap maar nu nog meer. Mijn v ...
En mijn baby ligt een beetje anders dan die van jou. Zowel met hoofd als voeten naar beneden 😅 en dan bedoel ik dat de voeten ook iedere keer zichtbaar zijn op de echo als zijn neusje zichtbaar is 🤣 echt een bolletje 🥰

10 dagen geleden

Bij mij valt het best wel mee! Wat ik wel gewoon even wil zeggen.. wat een prachtige tekenkunsten om mee wakker te worden! 😂🤭😘

10 dagen geleden

Reactie op meganneke

Bij mij valt het best wel mee! Wat ik wel gewoon even wil zeggen.. wat een ...
Learned from the best picaso’s 🫶🏼🫶🏼🫶🏼

10 dagen geleden

Idem hier, in de nacht of over dag: dansende buik. 😅Ze ligt ook zoals jullie baby.

10 dagen geleden

Hier ook 🙈🤣

10 dagen geleden

Hier precies ook een karatebaby 🙃 houdt me vaak wakker en doet ook echt gewoon pijn!

10 dagen geleden

Uw tekenkunst: I like it, Picasso 🤌🏻

10 dagen geleden

Reactie op elighes

Uw tekenkunst: I like it, Picasso 🤌🏻
Volgens mij zijn dat jouw skills die ik overgenomen heb 😅🫶🏼