31 Reacties
10 dagen geleden
Hahaha, zeer herkenbaar! Ik heb hier ook een danseres in de buik en zij ligt ook exact zoals op jouw tekening. Love it! 🥰
10 dagen geleden
Hier is ons zoontje stiller🙈. En ik ben nu weer in twijfel om te bellen naar dat secretariaat. Ik heb al 2x aan de monitor gelegen (1x...mijn Papa is overleden op 10 sept toen ik 25w was... Last van enorme harde buiken). En dan nog es omdat ik terug die harde buiken had. Dus ik durf niet meer bellen. Ik ga straks nog es op mijn linkerzijde liggen. Deze nacht was hij ook zo stil. Ik maak me meteen zorgen. Dat beloofd🙈❤️
10 dagen geleden
Hier ligt ze hetzelfde en hebben ook het gevoel dat ze 22u/dag aan het dansen is 😂 mijn vriend voelde haar zelfs eens door mijn rug toen zijn hand daar lag. Zijn dus ook heel benieuwd naar hoe actief ze gaat zijn als ze geboren is 😍
10 dagen geleden
Ja! Een heel actieve baby, al heel de zwangerschap maar nu nog meer. Mijn vriend hoeft nu zijn hand niet persé op mijn buik te leggen om het op te merken 🤣 soms zijn we aan het eten, zucht ik (als het pijn doet) en vraagt hij “beweegt bubsie?” waarbij ik achteruit ga zitten zodat hij mee kan kijken naar de dansuitvoering in mijn buik 😅
Vroeger werd hij kalm door de hand van me vriend, tegenwoordig wordt hij alleen maar actiever als zijn papa praat en zijn hand op mijn buik legt.
10 dagen geleden
Reactie op Laurah5
Ja! Een heel actieve baby, al heel de zwangerschap maar nu nog meer. Mijn v ...
En mijn baby ligt een beetje anders dan die van jou. Zowel met hoofd als voeten naar beneden 😅 en dan bedoel ik dat de voeten ook iedere keer zichtbaar zijn op de echo als zijn neusje zichtbaar is 🤣 echt een bolletje 🥰
10 dagen geleden
Idem hier, in de nacht of over dag: dansende buik. 😅Ze ligt ook zoals jullie baby.