7 Reacties

24 dagen geleden

Hi! Ik heb hier gisteren ook een topic in deze geboorteclub gemaakt dat noemt “uitwendige kering stuitligging”, misschien kan je daar even meevolgen, want daar zijn al wat reacties.

24 dagen geleden

Reactie op Sara1818

Hi! Ik heb hier gisteren ook een topic in deze geboorteclub gemaakt dat noe ...
Dankjewel! ❤️

24 dagen geleden

Ik ben momenteel ook 35 weken en onze kleine meid ligt ook nog steeds in stuit. Ik heb beslist om geen uitwendige draaiing te laten uitvoeren en een keizersnede in te plannen(hoop stiekem Nog steeds dat ze gaat draaien)! Ik vind zo’n draaiing erg ingrijpend voor haar en ik denk dan er zal wel een reden zijn dat ze blijft zitten hoe ze zit X

24 dagen geleden

In mijn vorige zwangerschap lag mijn dochter ook in stuit.. ik heb toen beslist om niet uitwendig te draaien ik vond het allemaal een beetje eng en hebben toen gewoon voor een geplande keizersnede gekozen 🥰 maar ik zou zeggen laat je gewoon goed informeren en luister dan gewoon na je gevoel! Heel veel succes 🍀🤍

24 dagen geleden

Reactie op Bieke1

Ik ben momenteel ook 35 weken en onze kleine meid ligt ook nog steeds in st ...
Pff.. ik twijfel zo erg :( bedankt voor je reactie!

24 dagen geleden

Reactie op sofia85

In mijn vorige zwangerschap lag mijn dochter ook in stuit.. ik heb toen bes ...
Ja ik wil mezelf inderdaad eerst goed informeren en dan een beslissing maken. Heb tijd tot 18november dus we zien wel pff..

23 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was dit dus ook. Uiteindelijk een versie laten doen, tevergeefs echter. Dus na de mislukte versie moest ik een afspraak maken bij de balie om mijn keizersnede in te plannen (best gek). Uiteindelijk een gezond meisje gekregen. De versie was trouwens ook niet pijnlijk of dergelijk. Ze hielden ook de hartslag en dergelijk goed in het oog. Mocht ik nu terug een stuitje hebben (finger crossed) zou ik zonder aarzelen terug een versie proberen