20 Reacties
2 maanden geleden
Wij stuiten op zelfde, 500 euro huur en dan 40-45 per persoon.. ik vind het echt belachelijk veel zeker als je ook nog eens de zaal moet huren terwijl je er ook al het eten en drinken betaald? Wij zijn dus echt in twijfel.. regio oost-Vlaanderen moest iemand iets betaalbaar toch mooi weten.
2 maanden geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Wij waren in totaal met eten en drinken, zaal/tuin, decoratie enz 1200 euro ...
Wij wonen in Berlare! Nu net een afspraak gemaakt voor Prullenbos in Wetteren. Ben benieuwd 😉
2 maanden geleden
Reactie op Nele2410
Bij ons is gelukkig de zaal "gratis" als je er de babyborrel doet. Maar het ...
Dat is dan niet privé? Prullenbos in Wetteren is op een zondag ook zonder huur, maar dan wel niet privé. We gaan nu daar eens gaan horen deze week 😊
2 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Wij stuiten op zelfde, 500 euro huur en dan 40-45 per persoon.. ik vind het ...
Ja die zaalhuur is soms echt belachelijk veel! Wij zijn ook regio Oost-Vlaanderen, dus moest je nog tips hebben, mag je altijd iets laten weten 😄
2 maanden geleden
Wij doen een ‘babykijkweekend’ thuis.. wij sturen enkel kaartjes naar diegene die echt frequent over de vloer komen of waar we echt een goeie band mee hebben.
Wij kiezen dan 1 weekend waarop iedereen eentje mag komen drinken met ‘tijdslots’ want uiteindelijk iedereen die naar een babyborrel komt is vermoedelijk ervoor al eventjes over huis geweest of in het ziekenhuis en dan ‘betaal’ je ook drank en aperitiefhapjes enz.. of koffie en taart en wij vinden dat wat dubbele centjes anders..
wij moeten ons dan tevens niets aantrekken van zaal inrichten - catering - tafels - & verhuis.. gewoon ons baby’tje in z’n parkje en wij op ons gemak thuis!
2 maanden geleden
Reactie op MarjoleinA
Ja die zaalhuur is soms echt belachelijk veel! Wij zijn ook regio Oost-Vlaa ...
Idd! Wij zijn absoluut niet gierig maar die logica kan ik echt niet snappen, zeker niet aan 45 euro per persoon voor een kleine 2 uur soms 3 uur, dan mag dit er wel inzitten denk ik dan als je zo een bedrag neertelt voor wat dessertjes en frisdranken. Doe ik! 😁😁
2 maanden geleden
Reactie op elighes
Ja hallow, ik denk niet dat wij een babyborrel gaan doen eerlijk gezegd. Nu ...
😂Haha
2 maanden geleden
Wij hebben beslist om een gender reveal te doen in plaats van babyborrel (al 28 weken ver). Maar komt veel geld bij kijken. Locatie is bij familie dus gratis maar drank, eten, invitatie, 2 hulpen en fotograaf komen nog altijd op 3200 euro (voor 50 man)!!! Dus echt goed bij nadenken voor je beslist!
2 maanden geleden
Reactie op Fiene12
Hoe was jullie bespreking in het Prullenbos? #ookinteresse
Hey! Wel, voor een kleine receptie gevolgd door een dessertenbuffet met drankjes inbegrepen kwamen we toch weer op een totaal van €3600. Dit voor een 100tal aanwezigen. De datum die we gekozen hebben valt op een zondag waar je dan nog geen huur voor de locatie bijbetaald. Anders zou er nog eens €1500 bijkomen 😩 Dus we gaan denk ik gewoon een zaaltje huren hier in de buurt en via catering dessertjes laten leveren. Ook gezellig! 😊
2 maanden geleden
Bij ons locatie 800 euro (Oudenaarde) Is een grote mooie hoeve dus is z’n prijs wel waard 🙈 een gewoon parochiezaaltje was de helft van de prijs. we laten een desserten foodtruck komen die ijsjes en luxe wafels serveert. Zijn voorzien ook koffie. Dit alles a vollenté voor een 12 euro per persoon. Blijkbaar echt een aanrader. We schatten met een 80 tal te zijn. Drank is via ‘den brouwer’ maar hebben nog niet gekeken om prijs is te schatten.
2 maanden geleden
Wij gaan het in de tuin van de schoonouders doen en alles zelf voorzien, enkel drankjes en kleine snackjes. Het is niet de bedoeling dat iedereen een volwaardige maaltijd krijgt