9 Reacties

één maand geleden

Wat wij op de afdeling meestal graag zien komen is eens een fruitmand (is eens iets anders dan pralines 😅), of een plantje. Geen bloemen want die gaan snel kapot maar echt een plantje om de verpleegpost op op te fleuren

één maand geleden

Op pinterest zag ik veel leuke ideetjes. “DIY” Het is maar net of je van knutselen houd en het hoeft ook niet duur te zijn. (Action)

één maand geleden

Wij gaan dit ook doen maar zijn nog ideeën aan het kijken. Op Pinterest vindt je er veel. Bv dit met een klein kaarsje en bedank kaartje en theezakje. Maar voor hoeveel personen moet je dat eigelijk maken. Je kan ook zo’n grabbel potje doen maar dan met iets anders in bv chocolaatjes

één maand geleden

Reactie op lotje1994

Wat wij op de afdeling meestal graag zien komen is eens een fruitmand (is e ...
Voor hoeveel personen moet je ongeveer rekenen

één maand geleden

Wij hebben koekjes in thema van zijn geboortekaart met z’n naam op!

één maand geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Voor hoeveel personen moet je ongeveer rekenen
Toch voor 25-30 personen bij ons in het ziekenhuis dan, maar is afhankelijk van de grootte van je materniteit afdeling, dit is soms nog erg verschillend van ziekenhuis tot ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op lotje1994

Toch voor 25-30 personen bij ons in het ziekenhuis dan, maar is afhankelijk ...
Isgoed dan hou ik er rekening mee.

één maand geleden

Wat er ook soms gebeurt is dat we van patiënten een klein doosje pralines of koekjes krijgen samen met een envelopje met wat geld in. Dit geld steken wij dan in 'de zwarte kas' van de afdeling. Daar kopen wij dan eens iets van versiering van voor op de afdeling of bijvoorbeeld kaartjes en attenties voor collega's die langdurig ziek zijn, noem maar op.. Ik weet natuurlijk niet of iedereen overal met zo een systeem werkt, maar bij ons in het ziekenhuis toch veel afdelingen 😊

één maand geleden

Wij waren altijd vre content als we eens een fruitmand kregen :)