13 Reacties

5 maanden geleden

Heey, ik heb dit risico ook! En ik moet ook aspirine nemen ( assaflow) 2 pilletjes savonds tot mijn 36 weken. Ik heb hier geen last van.

5 maanden geleden

Ik neem deze nu ook sinds 4 dagen, merk nog geen bijwerkingen... Heb gewoon nog steeds last van de gebruikelijke kwalen haha

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik neem deze nu ook sinds 4 dagen, merk nog geen bijwerkingen... Heb gewoon ...
Eigelijk gek, zelfde datum uitgetekend en alles lijkt het zelfde te gaan😅

5 maanden geleden

Reactie op angie0205

Eigelijk gek, zelfde datum uitgetekend en alles lijkt het zelfde te gaan😅
Haha echt??🙈 Da's wel grappig inderdaad

5 maanden geleden

Ik heb dit ook. Morgen zouden ze me testen om te kijken als het effectief nodig is. Maar voldoe aan alle risicofactoren.. mijn moeder is niet eerder bevallen van mij, maar ik had daardoor wel een te laag geboortegewicht & bij mijn broer is mijn mama even hersendood geweest door zwangerschapsvergiftiging

5 maanden geleden

Reactie op Laurah5

Ik heb dit ook. Morgen zouden ze me testen om te kijken als het effectief n ...
Oh wat heftig! Bij mij hebben ze ook die bloedtest gedaan en mijn waardes waren wel oké blijkbaar, maar de gynaecoloog wilde liever geen risico's nemen dus ik ga ze toch moeten nemen. 🙈

5 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik neem deze nu ook sinds 4 dagen, merk nog geen bijwerkingen... Heb gewoon ...
Ooh oke! Blij dat er geen bijwerkingen zijn voor jou. En ergens geruststellend dat ik niet de enige ben ook!

5 maanden geleden

Reactie op angie0205

Heey, ik heb dit risico ook! En ik moet ook aspirine nemen ( assaflow) 2 pi ...
Aha merci om te delen! Stelt me wat gerust 😊

5 maanden geleden

Reactie op Faye_

Oh wat heftig! Bij mij hebben ze ook die bloedtest gedaan en mijn waardes w ...
Ja. Mijn zwangerschap zal geen walk in the park zijn 😅 & wel goed dat ze geen risico’s willen nemen! Ik hoop dat het een goede uitslag is bij me, maar anders neem ik met plezier nog iets om de kansen te verkleinen!

5 maanden geleden

Reactie op Faye_

Ooh oke! Blij dat er geen bijwerkingen zijn voor jou. En ergens geruststell ...
Ik moest het niet perse nemen want uit de test bleek dat ik geen risico loop daarop, maar het is door het feit dat ik in verwachting ben van een tweeling dat ik de asperine puur uit preventie moet nemen

5 maanden geleden

Ik neem ook asperine (assaflow) voor verhoogde bloeddruk tot 36 weken. Tot nu toe geen bijwerkingen maar ben deze dan ook nog maar 2 dagen aan het nemen 🤭 Moet deze nemen omdat bloeddruk bij de afspraak 14/9 stond maar had ook enorm veel zenuwen en stress voor de afspraak omdat ik schrik had dat de baby niet meer gegroeid ging zijn 🙈 voelde mijn hart overal in mijn lijf kloppen op dat moment

5 maanden geleden

Reactie op angie0205

Heey, ik heb dit risico ook! En ik moet ook aspirine nemen ( assaflow) 2 pi ...
Helemaal hetzelfde: preventief Asaflow slikken, 2 pilletjes voor het slapengaan. Enkel de eerste nacht lag het zwaar op mijn maag (maar dat kan ook aan de gebruikelijke misselijkheid liggen, lol). Voor de rest geen last van.

5 maanden geleden

Ik moet dit ook nemen binnen 2 weken, ik heb een risico factor (Factor V leiden) die me verhoogde kans geeft op zwangerschapsvergiftiging en stollingsstoornissen. Hoop ook dat dit meevalt. Je moet in je achterhoofd houden: ze volgen je goed op, en het is voor je baby ❤️ Ik heb een zwangerschapsvergiftiging bij mijn schoonzus meegemaakt, en ze is er bijna niet uitgekomen. Dus dan best extra maatregelen :)