7 Reacties

één maand geleden

Die steken kunnen indalingsweeen zijn of t oprekken van u banden nog meer Verder goed id gaten houden en als je zo onzeker bent de kraamafdeling of vroedvrouw bellen die weten wel meer. Hier ook overgeven, doodop en hoofdpijn maar k had dat overgeven in t begin ook dus weet dat het normaal is Veel succes

één maand geleden

Ik zou toch even bellen als ik jou was. Heb dit ook gedaan omdat ik voelde dat er iets nie juist was, en ik had gelijk. Lig nu op materniteit met weënremmers (33+3weken) , had ik contracties omde 5-7min dus opgenomen...

één maand geleden

Ik ben 10 dagen geleden ook ziek geweest, virusje. Braken, diarree. Was wel na een dag voorbij. Maar als je twijfelt beter even checken met dokter of verloskundige.

één maand geleden

Je kan ook gewoon de buikgriep hebben…. Doet momenteel ook de ronde. Zou toch eens contact opnemen met een arts 🫶🏼

één maand geleden

Ik heb dit 3 weken terug ook gehad. Waren mijn darmen die overhoop lagen. - eerst werd mijn buik en rug hard - dan begon ik misselijk te worden met als gevolg overgeven - dan enorme buikpijn krampen die niet weg gingen en ik moest gaan liggen op mijn bed, - viel dan in slaap en na een uur was het beter, bewegen ging niet. De dag nadien voelde het alsof er een aanslag op mijn lichaam was geweest. Heb dit 2x gehad maar was niets aan de hand. Als je twijfelt kan je altijd je gynaecoloog/huisarts/materniteit bellen.

één maand geleden

Had gebeld toen dankjewel

één maand geleden

Reactie op Robbievp

Ik zou toch even bellen als ik jou was. Heb dit ook gedaan omdat ik voelde ...
Is dat niet vroeg. Of kan dat al op die week. Welk was erna gebeurd?