Hey iedereen,
Momenteel ben ik 35 weken zwanger van ons klein meisje. Het is al een moeizame zwangerschap geweest, veel kwaaltjes en probleempjes, maar ons meisje is gelukkig gezond.
Sinds een paar weken is het mij allemaal een beetje veel. Het begon met heel veel harde buiken, ondertussen is het de laatste dagen verergerd naar enorm pijnlijke harde buiken, kortademigheid en constant maagpijn. We hebben dan ook al enkele keren getwijfeld om naar de gyneacoloog te bellen, maar toch twijfel ik telkens dat ik me niet een beetje zou aanstellen 馃槙
Nu had mijn man enkele weken geleden een ongelukje gehad waardoor hij een week thuis was. Toen had ik alle begrip voor hem en hij had natuurlijk veel pijn, waardoor ik zijn geklaag kon verdragen.
Vandaag is mijn man een beetje ziek geworden, we denken buikgriep. Ik snap natuurlijk dat dit niet leuk is, maar hij doet alsof hij dood gaat 馃槄 hierdoor heb in vandaag alles moeten doen in huis, waardoor ik nu enorm veel pijn heb. Ik begrijp natuurlijk dat een buikgriep niet leuk is, maar aangezien ik al meerdere dagen constant krampen/harde buiken heb, snachts amper slaap haal en met constant pijn zit, kan ik dit echt niet hebben nu.
Hij begrijpt mij niet goed, want hij heeft pijn en ik kan wel " gewoon' nog koken en dingen doen in huis. Ik weet niet goed wat ik met dit allemaal moet doen, als hij nu niet ziek was, was ik al naar het ziekenhuis omdat ik te veel pijn heb.
Iemand ervaring hiermee?
Sorry voor het geklaag, misschien moest dit er gewoon even uit.
Groetjes :)