8 Reacties
3 maanden geleden
Bij een vriendin van mij zij had heel haar zwangerschap geen buik en alles was inorde met de baby.
Zolang dat alles inorde is met de baby moet je u geen zorgen maken.
Heb je speciale dingen of medicatie dat die nog mee kan groeien of moet je gewoon afwachten ermee.
Want zelfs als het keizersnee is dan moet je u ook geen zorgen maken.
3 maanden geleden
Ik had op 20w ook een lager en vooraan liggende placenta. Nu op 24w heeft hij de baarmoederhals gemeten én de afstand van die placenta. Volgens mij was dat (in mijn beleving “maar”) 2cm en is dat goed, omdat die nog zal optrekken met de groeiende baarmoeder. Was er ook wzt nerveus over, maar het kan dus zeker nog veranderen.
3 maanden geleden
Reactie op 🥰🥰❤️❤️
Bij een vriendin van mij zij had heel haar zwangerschap geen buik en alles ...
Voorlopig gewoon afwachten. De gynaecoloog achtte de kans klein dat het effectief een geplande keizersnede gaat worden maar ja, je ziet er toch een beetje mee in je hoofd 😁
3 maanden geleden
Reactie op Maité87
Ik had op 20w ook een lager en vooraan liggende placenta. Nu op 24w heeft h ...
Oh oke! Bij mij had ze de afstand ook gemeten en was 5 cm… dus hopelijk ook oke! Afwachten samen 🥰
één maand geleden
Reactie op LSteurs
Bij mij hebben ze dit ook vandaag vastgesteld. Zit er ook wat mee in mijn h ...
Hey! Ja ik heb bij mijn vorige controle op 25 wkn het nogmaals gevraagd en de placenta was al beetje opgetrokken. Pas als het echt 2cm voor de uitgang ligt, is het wrs niet mogelijk om vaginaal te bevallen! Dus 9 vd 10 gaat het bij jou ook zeker nog goedkomen gezien de buik nog groeit en de placenta meegroeit naar boven. ☺️