12 Reacties
2 maanden geleden
Dit weekend beslissen we de doopsuiker. De eerste wasjes zijn gedaan en ik ben wat aan het kijken hoe we alles praktisch zouden inrichten. Ik heb ook nog enkele spulletjes genoteerd die we nodig hebben.
Ik denk dat ik elke dag ook puzzel met de geboortelijst. Daar gaan we de komende weken ook eens samen door om eventueel nog dingen te schrappen of toe te voegen.
Mijn 2de zwangerschapsmassage plannen (echt een aanrader)
Lijstjes, lijstjes, lijstjes want zwangerschapsbrein is hier heel erg realiteit aan het worden. Dus ik heb alle belangrijke documenten al afgedrukt en gelabeld in een map gestopt en checklists gemaakt voor bv. De vluchttas zodat we zeker alles mee hebben.
Adressen verzamelen voor de geboortekaartjes.
Geboorteplan en wensen voor kraambezoek (handen wassen enz) heb ik ook opgesteld
En we zijn met vrienden ons eerste reisje aan het plannen met ons zoontje. Hij zal dan 3 maanden zijn dus ik probeer hier ook wat te plannen.
Volgende week is mijn laatste werkweek. Dan gaat het wel moeilijker worden om mij bezig te houden denk ik 😛 De buik begint wat in de weg te zitten om echt fysiek veel te doen dus het zal series kijken worden dan en misschien wat kraamkostideetjes noteren voor na de geboorte. Kwestie dat we alles in huis hebben.
2 maanden geleden
Alles opt gemak doen! Ik ben meteen moeten stoppen met werken, dus al een hele tijd thuis en heb een beetje moet leren om ook ‘niets’ te doen 😅 zwangerschapsyoga en rustige oefeningen helpen mij ook veel + het is een goeie voorbereiding op de bevalling. En vooral genieten van de rust die je nu nog hebt zou ik zeggen 😅
2 maanden geleden
Hier zijn de babywasjes aan het draaien - de doopsuikertjes ineen aan het steken - de commode beneden aan het installeren & inrichten.
Hopelijk héel binnenkort de kamer schilderen & daar alles in gereedheid brengen! 🙈
Onze geboortelijst is 30 september finaal & dan zie ik daar ook eens een mooi overzicht om eventueel nog aan te passen!
2 maanden geleden
Wat ik momenteel doe ( 36 weken zwanger)
- food preppen
- Weekmenu opmaken
- mijn nesteldrang proberen te bedwingen 🤣 ( te verstaan onder alles herorganiseren , mijn berging opruimen, …)
- is je ziekenhuistas klaar?
- ik heb ook een kleurboek haha!
- wandelen
- gewoon dagelijkse huishoudelijke klusjes
- maar vooral veeeel rusten!!
De weken vliegen zo voorbij 🤍
2 maanden geleden
Ik zit vanaf oktober met de verhuis dan ga die weekjes snel gaan.
Maar nu doe ik niet veel zit al heel mijn zwangerschap thuis en mijn hobby mag ik niet doen. Paardrijden maar kon ik beter effe niet doen.
Je kan altijd een hobby doen dat je leuk vindt of creatief thuis iets maken of al met geboortekaartjes en suikerbonen bezig zijn als je nog niet hebt.