30 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Bieke1

Bij mij is het 8-12-16-20-24-28-32-34-36-38-39-40
Idem hier, telkens om de 4weken. Vanaf 32weken zwangerschap om de 2weken

18 dagen geleden

Hier volgende week op 35w en dan 38w das men laaste die geplant staat

18 dagen geleden

Ik heb 1 gehad op 32w en nu donderderdag die van 36w en zogezegd 5/12 dan die van 40w dus in principe heb ik geen op 38w. Wel een gewone bij de vroedvrouw maar geen gynaecoloog dan als alles oke is.

17 dagen geleden

Ik heb om de 2 weken echo omdat mijn baby maar percentiel 4 is. Nog mama’s die regelmatiger op controle moeten wegens kleinte?

17 dagen geleden

Oh is idd lang tussen. Bij mij altijd om de 4 weken en vanaf 34 weken om de 3 a 2 weken

17 dagen geleden

Ik heb morgen en groeiecho en dan moet ik bijna elke week buiten de laatste week van november niet naar de Gynecoloog.. en de week dat ik niet naar de Gynecoloog moet komt de vroedvrouw langs

16 dagen geleden

Hier eentje gehad op 32 weken en nu 36 weken. Die van 32 was wel bij de vroedvrouw, tussen de effectieve gedaan door gynaecoloog was dus die van 28 weken en nu 36 weken.

16 dagen geleden

Opzich kan als alles goed verloopt met de baby. Bij mij was er ook 5 weken tussen ma moet op extra controle want ze moeten meer opvolgen.

16 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Ik had op 32 weken een afspraak, na vijf weken wachten. Mijn volgende afspr ...
Ik heb het dus inderdaad nagevraagd of ik eerder mocht gaan en mag ik op de monitor gaan op de Materniteit als ik mij ongerust voel. Gisteren was ik bij mijn vroedvrouw die mij geruststelde, ik was eigenlijk vooral zenuwachtig dat mijn baby nog veel meer zou groeien waardoor mijn kans op een vbac kleiner zou worden. Op 30w was ze op de 70procentiel, en kreeg ik van de voormalig gyn telkens te horen dat mijn baby dik is. In ieder geval vroedvrouw zei dat de baby nu in t 3e trimester normaal niet al te veel meer zou bijkomen. Ik zal dan maar wachten tot 36w 😅

16 dagen geleden

Reactie op Naalu

Ik heb het dus inderdaad nagevraagd of ik eerder mocht gaan en mag ik op de ...
Hier op 32 weken op percentiel 73 en de gynaecoloog zei dat het goed is… Zal de ene uitdrukking bij de andere zijn zeker. Alleszins zou ik me niet te veel zorgen maken over die curves…