Hoi mama’s
Hoeveel weken zit tussen jullie afspraak van 30w en de volgende?
Ik heb mijn volgende afspraak binnen 3w op 36w3d. Voor mij is het dan 6 weken tussen de gynaecoloog bezoeken. Is dit normaal?
Ik zie mama’s hier die het hebben over 34w echo, wanneer is dan de volgende afspraak?
Ps. Ik mag wel intussen op de monitor op de Materniteit als ik mij zorgen mag of last heb van harde buiken.
Ik heb nu in totaal 3 afpraken bij mijn gynecoloog gehad en 3 bij de huisarts (ik heb geen vroedvrouw) en de volgende afspraak bij mij is ook 36 weken bij de gyne
Bij mij is het ook omde 4 weken. Volgende week woensdag controle op 36+3weken en vanaf dan is het na 2 weken op 38+3 weken en dan 1dag na de uitgerekende datum.
Hopelijk heb je niet te veel last door de hoge bloeddruk. 🌸
Ik dacht ook d ...
Door medicatie is het nu wat meer gestabiliseerd, maar gaat soms wel nog naar de grens. En mijn bijhorende klachten gaan niet weg.
Na 36 heb ik nog de 39 en 40 weken gepland staan, voorlopig.
Ik had op 32 weken een afspraak, na vijf weken wachten. Mijn volgende afspraak zou eigenlijk pas vier weken later zijn, maar ik heb eerlijk gezegd dat ik me wat ongerust voelde. Ze hebben me toen direct een extra afspraak gegeven voor week 34. Dus nu heb ik elke twee weken een controle, en vanaf week 36 is er sws elke week een afspraak voorzien. Dus als je een extra afspraak wilt zou ik dat zeker vragen, uiteindelijk betalen we ervoor 🫣