20 Reacties

4 maanden geleden

Ik was altijd verzot op cola zero, nu krijg ik al een afkeer bij het idee eraan🫢

4 maanden geleden

Ik eet normaalgezien heel graag prei maar krijg het nu niet weg.🤢

4 maanden geleden

Ik heb dit met heel veel dingen. Groenten, kip, vlees, pasta en rijst. Verschrikkelijk..

4 maanden geleden

Ooooh ik heb van ALLES dat ik vooraf lekker vond een afkeer. Behalve van klaargemaakte groentjes, soep en fruit. ☺️ Lastig wel!

4 maanden geleden

Vlees 🙈 ik walg echt van de geur

4 maanden geleden

Ooh ja, same over here!!! Het enigste wat ik vooral nog eet is (raar maar waar) Italiaans... Pasta, pizza, lasagne, brood... Al de rest... Bah

4 maanden geleden

Reactie op mom٠of٠2

Ik heb dit met heel veel dingen. Groenten, kip, vlees, pasta en rijst. Vers ...
Oef! Mijn voedingspatroon is ook zeer eentonig en eet dingen omdat het ‘moet’ 🫣

4 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Ooooh ik heb van ALLES dat ik vooraf lekker vond een afkeer. Behalve van kl ...
Wel gezond voor de baby 🤪

4 maanden geleden

Reactie op nathix

Wel gezond voor de baby 🤪
Welja, alle andere dingen die ik vooraf at (ik had een vrij strak schema met havermoutjes, rijst met groente en kip / americain, etc) werden intussen vervangen door broodmaaltijden enzo, dus niet zo heel erg 😅

4 maanden geleden

Na bijna 17w zwanger te zijn heb ik ook nog een serieuze afkeer aan bijna alles... Zowel van eten als van dranken... Hetgene wat nog goed binnen gaat zijn appels, magere yoghurt en broodjes Brie met honing of vleessalade en salademix met wat vinigraitte. Of een visschotel met gebakken zalm. Het wordt op de duur wel wat monotoon. Ook van dranken, enkel chocomelk krijg ik nog binnen... En laat me niet door de frigo in de supermarkt gaan want ik krijg dan werkelijk wurgneigingen 😵🤢

4 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Na bijna 17w zwanger te zijn heb ik ook nog een serieuze afkeer aan bijna a ...
Het 'troost' ergens wel dat ik niet alleen ben 🙃 de frigo opentrekken doet me spontaan kokhalzen! Na 4 maanden dezelfde extreem beperkte soorten eten mag het echt beginnen keren imo! 🙏

4 maanden geleden

Hier gaat mijn oud ontbijt (magere yoghurt, fruit en granola) er niet meer in. Mijn maag heeft zo veel last met het te verteren.. in de plaats eet ik brood. En voor de rest niet echt "afkeer", maar ik heb echt NERGENS zin in

4 maanden geleden

Hier is het vooral warme middag waar ik een echt probleem mee heb... De geur alleen al van patatjes en groenten maken me misselijk. Enkel Italiaans gaat er van de warme dingen in...

4 maanden geleden

Ik heb dit ook! Heb al zeker 3 maanden geen vis en noten meer gegeten. En krijg ook echt een degout van zuivelproducten (kaas, melk,…) 🤢

4 maanden geleden

O ik ben nie de enigste , dat wurg op eten mijn eerste 12 weken , nu zijn er dagen da wel goed kan eten sommige dagen is terug niets . Nu eet ik veel fruit . En beschuiten met confituur of choco . En yo . De geuren van warm eten verschrikkelijk . Nu begin terug de cola smaak terug te krijgen ,das zo raar wat de lichaam doet . ( soms zeg van de kleine lettertjes zeggen ze nie bij , bij zwanger worden).

4 maanden geleden

Zware afkeer gekregen van kip 🤭😂

4 maanden geleden

Ik heb dat ook ik lust graag macdonald en frituur enz maar nu moet ik er zelfs niet meer in de buurt van komen

4 maanden geleden

Ik ben een zotte koffie lover! En de eerste 13 weken kon ik geen koffie rieken.

4 maanden geleden

Reactie op Kimberlyops

Ik was altijd verzot op cola zero, nu krijg ik al een afkeer bij het idee e ...
Omg ik ook, wauw en frietjes zo erg

4 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ooh ja, same over here!!! Het enigste wat ik vooral nog eet is (raar maar w ...
Eeee ik ook, ELKE DAG EET IK PASTA GEVULD MET KAAS EN SPINAZIE