20 Reacties
4 maanden geleden
Ik was altijd verzot op cola zero, nu krijg ik al een afkeer bij het idee eraan🫢
4 maanden geleden
Na bijna 17w zwanger te zijn heb ik ook nog een serieuze afkeer aan bijna alles... Zowel van eten als van dranken... Hetgene wat nog goed binnen gaat zijn appels, magere yoghurt en broodjes Brie met honing of vleessalade en salademix met wat vinigraitte. Of een visschotel met gebakken zalm. Het wordt op de duur wel wat monotoon. Ook van dranken, enkel chocomelk krijg ik nog binnen... En laat me niet door de frigo in de supermarkt gaan want ik krijg dan werkelijk wurgneigingen 😵🤢
4 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Na bijna 17w zwanger te zijn heb ik ook nog een serieuze afkeer aan bijna a ...
Het 'troost' ergens wel dat ik niet alleen ben 🙃 de frigo opentrekken doet me spontaan kokhalzen! Na 4 maanden dezelfde extreem beperkte soorten eten mag het echt beginnen keren imo! 🙏
4 maanden geleden
O ik ben nie de enigste , dat wurg op eten mijn eerste 12 weken , nu zijn er dagen da wel goed kan eten sommige dagen is terug niets . Nu eet ik veel fruit . En beschuiten met confituur of choco . En yo . De geuren van warm eten verschrikkelijk . Nu begin terug de cola smaak terug te krijgen ,das zo raar wat de lichaam doet . ( soms zeg van de kleine lettertjes zeggen ze nie bij , bij zwanger worden).
4 maanden geleden
Ik ben een zotte koffie lover! En de eerste 13 weken kon ik geen koffie rieken.
4 maanden geleden
Reactie op Kimberlyops
Ik was altijd verzot op cola zero, nu krijg ik al een afkeer bij het idee e ...
Omg ik ook, wauw en frietjes zo erg
4 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Ooh ja, same over here!!! Het enigste wat ik vooral nog eet is (raar maar w ...
Eeee ik ook, ELKE DAG EET IK PASTA GEVULD MET KAAS EN SPINAZIE