14 Reacties
3 maanden geleden
Niets van aantrekken! Hier 7/12 uitgerekend en heb op Facebook al een link gepost voor de adressen waar veel respons op gekomen is. Dat heb ik dan allemaal in een excel bestand gegoten zodat ik (ongeveer) weet hoeveel kaartjes, doopsuiker, uitnodigingen voor de babyborrel ik moet voorzien!
Ik ben nog wachtende op de naamstickers en stickers voor op de doopsuiker, eens ik die heb begint mijn zoektocht.
3 maanden geleden
Helemaal niets van aantrekken. Ik stuurde iedereen een persoonlijk berichtje voor het adres en mijn lijst is klaar.
Onze proefdruk van het kaartje ligt ook al 2 weken bij ons thuis 🤭
Die Excellijst was voor ons de start om onze aantallen in te schatten voor de geschenkjes en babyborrel.
3 maanden geleden
Helemaal niets van aantrekken. Ik ben uitgerekend voor 30 december en heb gisteren ook al onze adressenlijst geüpdatet! 🤗 Als je alles zelf wil doen (hier ook het geval) komt er best wat bij kijken. Ik heb dat bij mijn eerste kindje ook zo gedaan en zorgt alleen maar voor rust in je hoofd, dus kan het jou zeker aanraden! 🤗
3 maanden geleden
Ik heb hetzelfde gevoel als jou.. ons google form is al klaar om te posten, maar stel het steeds uit uit angst voor wat anderen zouden zeggen 🙈
Wel gaan wij (misschien) niet alles zelf voorzien, waardoor ik toch ook graag een goede inschatting wil hebben qua hoeveelheid. Wij gaan vandaag en begin/midden september eens horen bij twee verschillende plaatsen voor een totaalconcept en eens vergelijken met als we een deel wel zelf zouden doen. Het probleem is dat ik het zo perfect wil hebben dat alles nét niet goed genoeg is wanneer ik het zelf doe. Heb geprobeerd om zelf een kaartje te ontwerpen, het kleur en het lettertype was nét niet perfect genoeg voor me.. gaf me zoveel stress dat we iemand anders het dus zullen laten doen.
Wij hebben ook als “deadline” 30 september gezet om alles zo goed als mogelijk klaar te krijgen. Ik weet nu al dat ik niet over datum mag gaan en grotere kans heb om eerder te moeten bevallen, waardoor ik zeker goed op tijd klaar wil zijn!
3 maanden geleden
Ik ben nu 24w4d en heb vandaag mijn eerste afspraak gehad voor doopsuiker en kaartjes. Je kan er beter op tijd mee beginnen en kijken wat je wil want er is zoveel keuze en het is ook niet op 1 2 3 beslist.
Plus je weet nooit dat je vroeger bevalt ofzo, dus ik zou wel graag een 4 weken voor bevallingsdatum mijn doopsuiker al klaarhebben, hiermee rekening houdend. Dus ik zou stillaan beginnen rondkijken moest ik jou zijn.
3 maanden geleden
Beter te vroeg dan te laat 😅 toen ik vorig jaar nog aan het wachten was op de finale proefdruk van een kaartje dat ik ontworpen had, stuurde de papa me plots al een foto van de baby, zo'n 4 weken te vroeg geboren 🙈 de ouders waren nogal wispelturig en hadden nog geen knoop doorgehakt over de labels, naamstickers en kaartjes voor de geschenkjes dus in allerijl nog al die dingen moeten maken... Was even stresserend, maar gelukkig lukte dat aangezien het net een rustigere periode was en ik alles zelf in-house kan voorzien. Het zal je meer gemoedsrust geven eens alles zo veel mogelijk klaarstaat! (Nu zou ik best eens luisteren naar mijn eigen advies 😅😅)
3 maanden geleden
Ik ben bijna 25 weken. Ik heb een concept bedacht (Portugese productjes van de familie + beetje doopsuiker/snoep) en het kaartje wordt gemaakt voor de peter. Ik ben ook gestart met het maken van de adressenlijst. Het heeft me veel rust gegeven door ermee te starten dus ik zou je zeker niks aantrekken van wat andere zeggen!