13 Reacties

vor 7 Monaten

Omg bij mij helemaal net hetzelfde! Ik kreeg net telefoon van mijn gynaecoloog en ze vertelde me dat ik 5 weken zwanger was terwijl ik dacht dat ik aan 3 weken zat! Was me dat even schrikken

vor 7 Monaten

Ik moet dinsdag voor mijn eerste echo gaan, en over 2 weken een uitgebreide bloedtest op suiker en schildklier

vor 7 Monaten

Reactie op YanaDS

Omg bij mij helemaal net hetzelfde! Ik kreeg net telefoon van mijn gynaecol ...
Bij mij is het omgkeerd 馃檲 Hoeveel staat je hcg nu? Want ik moest op 7 weken op controle en nu staat die op 3 mei en dat zou dan volgens menstruatie rekenen op 9weken zijn. Maar door men voorval benk direct bang 馃槄

vor 7 Monaten

Normaal gezien tellen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Terwijl ik dacht dat je pas telt vanaf je ovulatie. Maar ze tellen dus twee weken extra!

vor 7 Monaten

Mijn HGC stond op 198 toen ik 4 weken was. Nu ben ik 6 +2weken en staat mijn HGC op 33382

vor 7 Monaten

Reactie op Yc26

Bij mij is het omgkeerd 馃檲 Hoeveel staat je hcg nu? Want ik moest op 7 weke ...
Oh oke, ja ik was daarnet helemaal overdonderd van het nieuws van de gynaecoloog, waardoor ik de waarden en andere info helemaal vergeten ben馃槄 Ik ga dinsdag nog eens vragen om me alle info mee te geven, want moet het even laten binnen komen...

vor 7 Monaten

Reactie op Kaylie_H

Mijn HGC stond op 198 toen ik 4 weken was. Nu ben ik 6 +2weken en staat mij ...
Mijn huisarts had op men 1 labo gezegt dat ik 2 weken was terwijl ik volgends de berekening met de menstruatie 4 weken zou moeten zijn. Nu ben ik 5 weken en heb ik waarden voor 3-4 weken. Moet ik me zorgen maken?

vor 7 Monaten

Reactie op Yc26

Mijn huisarts had op men 1 labo gezegt dat ik 2 weken was terwijl ik volgen ...
Ik ben geen expert maar je waarden zijn naar boven gegaan, dus dat lijkt me wel een goed teken! Ik zou nog eventjes afwachten of het verder blijft stijgen, ik duim!

vor 7 Monaten

Reactie op YanaDS

Oh oke, ja ik was daarnet helemaal overdonderd van het nieuws van de gynaec ...
Goeiemorgen Yana! Woon je in Belgi毛? Want zo ja, dan kan je online je waarden vinden op cozo.be of via 麓mynexuxhealth麓. 馃槉 Ik ben zelf heel erg benieuwd naar jouw waarden! Do you mind als ik je een pb stuur? :)

vor 7 Monaten

Reactie op JesminaM

Goeiemorgen Yana! Woon je in Belgi毛? Want zo ja, dan kan je online je waard ...
Oh ik zoek het op!!!

vor 7 Monaten

Reactie op YanaDS

Omg bij mij helemaal net hetzelfde! Ik kreeg net telefoon van mijn gynaecol ...
Je krijgt altijd 2 weken cadeau dus als je 3 weken bent ben je dus 5 weken

vor 7 Monaten

Hey Yc26, mijn huisarts vertelde me dat die waarden vooral moeten moeten verdubbelen om de 2 dagen. Maar dat is een gemiddelde. Bij sommige is dat dan bijvoorbeeld om de 3 dagen. Bij jou zou dat dan 126 zijn op 31/03 en 252 op 2/04. Dus volgens mij gaat het mooi omhoog!

vor 7 Monaten

Normaal rekent men inderdaad vanaf de eerste dag van je laatste maandstonden. Maar ikzelf heb pas een ovulatie rond dag 19, dus klopt dat voor mij al niet helemaal.