Hallo iedereen!
Ik heb eens vraag 馃檴
Ik heb op 29/3 mijn hcg laten bepalen en die was 63 dit was ongeveer 2 dagen voor gemiste maandstonden.
Vandaag (03/04) was mijn hcg 419.
Nu de ene zegt dat ze beginnen met rekenen van je zwangerschap op de eerste dag van je laatste maandstonden. Dat zou dan de 28e februari zijn geweest. En dan zou ik nu 5 weken zijn.
Maar mij hcg zegt dat ik maar tussen de 3-4 weken zou zijn.
Mijn huisarts vertelde dat ik moet rekenen vanaf men ovulatie dag. Dat was 16 maart en zou ik nu 4 weken zijn.
Ik heb helaas in januari een miskraam gehad dus maak ik mij nog al rap zorgen.
Wat vinden jullie van deze waarden?
Hoe rekenen jullie jullie aantal weken uit zonder de eerste echo gehad te hebben?
Alvast bedankt!
Omg bij mij helemaal net hetzelfde! Ik kreeg net telefoon van mijn gynaecoloog en ze vertelde me dat ik 5 weken zwanger was terwijl ik dacht dat ik aan 3 weken zat! Was me dat even schrikken
Omg bij mij helemaal net hetzelfde! Ik kreeg net telefoon van mijn gynaecol ...
Bij mij is het omgkeerd 馃檲
Hoeveel staat je hcg nu?
Want ik moest op 7 weken op controle en nu staat die op 3 mei en dat zou dan volgens menstruatie rekenen op 9weken zijn.
Maar door men voorval benk direct bang 馃槄
Normaal gezien tellen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Terwijl ik dacht dat je pas telt vanaf je ovulatie. Maar ze tellen dus twee weken extra!
Bij mij is het omgkeerd 馃檲
Hoeveel staat je hcg nu?
Want ik moest op 7 weke ...
Oh oke, ja ik was daarnet helemaal overdonderd van het nieuws van de gynaecoloog, waardoor ik de waarden en andere info helemaal vergeten ben馃槄 Ik ga dinsdag nog eens vragen om me alle info mee te geven, want moet het even laten binnen komen...
Mijn HGC stond op 198 toen ik 4 weken was. Nu ben ik 6 +2weken en staat mij ...
Mijn huisarts had op men 1 labo gezegt dat ik 2 weken was terwijl ik volgends de berekening met de menstruatie 4 weken zou moeten zijn. Nu ben ik 5 weken en heb ik waarden voor 3-4 weken.
Moet ik me zorgen maken?
Mijn huisarts had op men 1 labo gezegt dat ik 2 weken was terwijl ik volgen ...
Ik ben geen expert maar je waarden zijn naar boven gegaan, dus dat lijkt me wel een goed teken! Ik zou nog eventjes afwachten of het verder blijft stijgen, ik duim!
Oh oke, ja ik was daarnet helemaal overdonderd van het nieuws van de gynaec ...
Goeiemorgen Yana! Woon je in Belgi毛? Want zo ja, dan kan je online je waarden vinden op cozo.be of via 麓mynexuxhealth麓. 馃槉 Ik ben zelf heel erg benieuwd naar jouw waarden! Do you mind als ik je een pb stuur? :)
Hey Yc26, mijn huisarts vertelde me dat die waarden vooral moeten moeten verdubbelen om de 2 dagen. Maar dat is een gemiddelde. Bij sommige is dat dan bijvoorbeeld om de 3 dagen. Bij jou zou dat dan 126 zijn op 31/03 en 252 op 2/04. Dus volgens mij gaat het mooi omhoog!
Normaal rekent men inderdaad vanaf de eerste dag van je laatste maandstonden. Maar ikzelf heb pas een ovulatie rond dag 19, dus klopt dat voor mij al niet helemaal.