6 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb het mijn mama, papa, zus, schoonmoeder en schoonvader al verteld van de positieve zwangerschapstest. Dan was ik ongeveer 4 weken. De rest van de familie gaat moeten wachten tot ik 12 weken ben 😉 en de vrienden zullen mijn buik na 5 maanden wel opmerken 😅

6 maanden geleden

Ik moet ook meteen stoppen, dus het zal snel opvallen. Wij vertellen het zondag op moederdag aan onze moeders met een leuk cadeautje. Vrienden volgen dan later wij. Ik ben nu 8w+2 😊

6 maanden geleden

Na de NIP test. Iedereen gaat bij ons thuis komen voor een BBQ. Bij het dessert gaan we de echo op alle onderkanten van de borden plakken en hen met een smoes het laten omdraaien. Daarna wss taart voor het geslacht mee te delen.

6 maanden geleden

In een januari miskraam gehad, dus wij hadden eventjes bevestiging nodig van de echo op 7w3 dat het beter is dan vorige keer & met deze echo hebben we het dan ook mijn ouders verteld :) vrienden en familie volgen wat later

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

In een januari miskraam gehad, dus wij hadden eventjes bevestiging nodig va ...
Begrijp ik zeker! Goed dat het nu allemaal goed verloopt🥰

6 maanden geleden

We hebben de niptest voor onze reis en na onze reis zijn we jarig en hebben we iedereen uitgenodigd, maar surprise surprise… het zal voor een genderreveal zijn ipv een verjaardagsfeestje 🤫💗