9 Reacties
4 maanden geleden
Neem je iets van medicijnen? Ik ben weer misselijk sinds ik navalit afgebouwd heb. Mijn huisarts vroeg me om te stoppen omdat ik me eigenlijk heel goed voelde de laatste weken. Vorige week volledig gestopt en sindsdien weer elke ochtend overgeven. In de namiddag is het meestal wel gewoon oke. Ik geef het nog een paar dagen maar anders start ik terug met 1tje voor ik ga slapen.
4 maanden geleden
Reactie op Faye_
Neem je iets van medicijnen? Ik ben weer misselijk sinds ik navalit afgebou ...
Ik was de navalit ook aan het afbouwen omdat ik me beter voelde. Nu dus toch maar terug genomen. En zal ipv 1tje savonds er toch terug 2 nemen en 1tje smorgens. Kom van 4 per dag.
4 maanden geleden
Reactie op AnkeX
Ik was de navalit ook aan het afbouwen omdat ik me beter voelde. Nu dus toc ...
Oh ja, dat is zo balen he. Ik had ook ergens gelezen dat je wat last kon hebben van het 'afkicken' en tijdelijk even weer misselijk kon zijn, maar ondertussen duurt die 'tijdelijk' al bijna 10 dagen dus ik denk dat ik het toch echt nodig heb. Ik ben 20 weken trouwens. Ik ga het donderdag ook nog eens navragen bij mijn gynaecoloog of dat 'normaal' is.
4 maanden geleden
Ben momenteel 18w en sinds afgelopen weekend ook gestopt met Navalit omdat ik dacht dat het misselijk zijn over was maar merk dat ik me zonder toch niet 100% voel.. terug met overgeven en misselijk zijn na bepaalde maaltijden. Als het niet betert ga ik het terug beginnen nemen.