7 Reacties

7 maanden geleden

Och ik hoop voor je dat het nog goedkomt, als je gynaecoloog aangeeft dat je er nog een kans is. Veel succes met komende week.

7 maanden geleden

Het kan ook zijn dat het vruchtje zelf wat dieper in je baarmoeder ligt waardoor het wat moeilijker waarneembaar was? Bij mij was dit het geval bij mijn eerste echo, daarop zagen we duidelijk 1 vruchtzakje... Tijdens mijn tweede echo, die een weekje later was ontdekten we pas dat er een tweede vruchtzakje zat, die lag wat dieper maar was al een beetje meer gegroeid waardoor we het de 2e echo wel ineens konden waarnemen. Eerst leek het 2e vruchtzakje leeg, maar de gynaecoloog bleef zoeken omdat ze een wazig plekje dag, en door achteraf i.p.v. inwendig de echo verder te zetten ging ze via m'n buik kijken, en daar zagen we wel duidelijker een vruchtje (en konden we ook ineens het hartje horen kloppen)...

7 maanden geleden

Een wazig plekje zag*

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Het kan ook zijn dat het vruchtje zelf wat dieper in je baarmoeder ligt waa ...
Wow amai! Maar ja zoals ze zei tis 50/50 we zullen wel zien zeker.. tis gewoon wat rot nu :/ maar k ga et een beetje proberen loslaten of het wordt een hele lange week

7 maanden geleden

Reactie op LenkaVB

Wow amai! Maar ja zoals ze zei tis 50/50 we zullen wel zien zeker.. tis gew ...
Dat is inderdaad het beste, niet het makkelijkst, wel het verstandigst. Ik duim mee voor jou en hoop dat het vruchtje gewoon nog wat moet groeien om beter te kunnen zien 🤞🏽

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dat is inderdaad het beste, niet het makkelijkst, wel het verstandigst. Ik ...
Ik ook! :)

7 maanden geleden

🤍✨🤞🏼