23 Reacties

7 maanden geleden

Ooh ik hoop voor jou dat het goed komd, wat zegt de dokter? Ik had op een dodneedag HCG 16 was toen iets van 4w dan de dinsdag erop 134 en dan de donderdag 44, twas van int begin dus al twijfelachtig zij mijn huisdokter 😔 maandag heb ik een miskraam gehad 😭

7 maanden geleden

Een paar vragen: Wat zegt de dokter? Ben je zeker van je week berekeningen door wat de dokter/gynaecoloog zeggen, of doordat je ovulatietesten hebt gebruikt? Wanneer had je de eerste positieve zwangerschapstest?

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Ooh ik hoop voor jou dat het goed komd, wat zegt de dokter? Ik had op een d ...
Wat een nare weken zullen dat geweest zijn voor jou.. Veel sterkte, Fjona 😞❤️

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Ooh ik hoop voor jou dat het goed komd, wat zegt de dokter? Ik had op een d ...
De dokter verwacht ook dat ik deze week een bloeding ga hebben omdat het niet genoeg stijgt

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wat een nare weken zullen dat geweest zijn voor jou.. Veel sterkte, Fjona � ...
Jaa super erg, heb er veel verdriet van gehad, ineens van " zwanger" naar 'niet zwanger" ik vond het verschrikkelijk. En nog steeds trouwens 😔

7 maanden geleden

Reactie op joyce11L

De dokter verwacht ook dat ik deze week een bloeding ga hebben omdat het ni ...
Ooooh. Ik hoop dat het nog goed komd voor jou

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Een paar vragen: Wat zegt de dokter? Ben je zeker van je week berekeninge ...
Ik heb de laaste keer lijn maanstonden gehad op 1 maart. Maandag moet ik naaf de gynaecoloog.

7 maanden geleden

Reactie op joyce11L

Ik heb de laaste keer lijn maanstonden gehad op 1 maart. Maandag moet ik na ...
Had je een regelmatige cyclus van 28 dagen? De berekening van ´1ste dag van de laatste menstruatie´ klopt alleen maar als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Zo niet, is deze methode niet ´waterproof´ en kan het dus verschillen. Gebruikte je ovulatietesten om je piek te vinden?

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Jaa super erg, heb er veel verdriet van gehad, ineens van " zwanger" naar ' ...
Ik kan me dit niet voorstellen, dit moet zo´n rollercoaster zijn. 😞 Ik zag op je profiel dat je al 3 meisjes hebt (Albanese namen, denk ik), hopelijk kunnen hun mooie gezichtjes je dagen toch wat dragelijker maken. ❤️

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Had je een regelmatige cyclus van 28 dagen? De berekening van ´1ste dag va ...
Jaa ik had dat gedaan en bleef een week lang positief na mijn ovulatie en dan was het weg.

7 maanden geleden

Reactie op joyce11L

Jaa ik had dat gedaan en bleef een week lang positief na mijn ovulatie en d ...
Ik ben eventjes niet mee, sorry. Bedoel je dat je 7 dagen na je ovulatietest een positieve zwangerschapstest had? Of dat je na jouw ovulatietesten 7 dagen lang hebt getest?

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik ben eventjes niet mee, sorry. Bedoel je dat je 7 dagen na je ovulatiete ...
N'a mijn ovulatie 7 dagen lang nog positief. En dan was ik 5 dagen overtijd en toen had ik een positieve zwangerschapstest.

7 maanden geleden

Reactie op joyce11L

N'a mijn ovulatie 7 dagen lang nog positief. En dan was ik 5 dagen overtijd ...
Een ovulatietest heeft altijd 2 streepjes, maar je vindt je piek op het moment dat beide streepjes even donker zijn. Dus ´positief´ op een ovulatietest betekent niet veel. Wanneer had je jouw positieve zwangerschapstest?

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik kan me dit niet voorstellen, dit moet zo´n rollercoaster zijn. 😞 Ik zag ...
Ja indd ik ben een albanees, en jij? Dankjewel. Veel zeggen jaah " je hebt al 3 meisjes" maar dat maakt een miskraam zeker niet minder erg 😔😭

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Een ovulatietest heeft altijd 2 streepjes, maar je vindt je piek op het mom ...
Vorige week woensdag

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Ja indd ik ben een albanees, en jij? Dankjewel. Veel zeggen jaah " je hebt ...
Ik ben zelf ook in Albanië geboren, vandaar dat ik de namen herkende! 🙂 En nee, dat maakt het verdriet zeker niet minder. Je rouwt alsnog voor het kindje dat net in jou zat en nu niet meer, het vruchtje was er - het is echt geweest, het heeft bestaan. Dat moet zo veel pijn doen en zo teleurstellend zijn. Je hebt alle recht om verdrietig te zijn, even als iemand die geen kindjes heeft en ook een miskraam ervaart. Je dochtertjes zullen je misschien sneller kunnen afleiden dan iemand die nog geen kindjes heeft, maar de pijn is daarom niet minder. 🫂

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik ben zelf ook in Albanië geboren, vandaar dat ik de namen herkende! 🙂 En ...
Ooh in Albanie geboren dat is tof 🥰, van welke origine ben jij dan als ik dat mag vragen? Klopt je " moet" doorgaan he, met of zonder verdriet. Vaak komt savonds alles weer naar boven als de kids in bed liggen en besef je weer dat je " niet meer zwanger bent" 😌

7 maanden geleden

Reactie op joyce11L

Vorige week woensdag
Had je daarvoor ook een zwangerschapstest gedaan? Hoe duidelijk waren de lijnen? Heb je een foto hiervan? Het zou kunnen dat je veel later dan gedacht jouw eisprong had, waardoor je nu niet 6 weken zwanger bent maar 4 weken ofzo?

7 maanden geleden

Heb je al een digitale zwangerschapstest gedaan met de wekenindicator van ClearBlue?

7 maanden geleden

Reactie op fjona

Ooh in Albanie geboren dat is tof 🥰, van welke origine ben jij dan als ik ...
Albanese origine, ik ben van Shkoder. 😊 Ik kan het me voorstellen dat de avonden dan extra moeilijk zijn. 🫂 Laat je maar veel knuffelen door je man, hopelijk kunnen jullie hier samen over praten als je daar nood aan hebt, of met vriendinnen of zussen. Hou het zeker niet voor jezelf als je het er moeilijk mee hebt.