23 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op joyce11L
Ik heb de laaste keer lijn maanstonden gehad op 1 maart. Maandag moet ik na ...
Had je een regelmatige cyclus van 28 dagen?
De berekening van ´1ste dag van de laatste menstruatie´ klopt alleen maar als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen. Zo niet, is deze methode niet ´waterproof´ en kan het dus verschillen.
Gebruikte je ovulatietesten om je piek te vinden?
7 maanden geleden
Reactie op fjona
Jaa super erg, heb er veel verdriet van gehad, ineens van " zwanger" naar ' ...
Ik kan me dit niet voorstellen, dit moet zo´n rollercoaster zijn. 😞 Ik zag op je profiel dat je al 3 meisjes hebt (Albanese namen, denk ik), hopelijk kunnen hun mooie gezichtjes je dagen toch wat dragelijker maken. ❤️
7 maanden geleden
Reactie op joyce11L
Jaa ik had dat gedaan en bleef een week lang positief na mijn ovulatie en d ...
Ik ben eventjes niet mee, sorry.
Bedoel je dat je 7 dagen na je ovulatietest een positieve zwangerschapstest had?
Of dat je na jouw ovulatietesten 7 dagen lang hebt getest?
7 maanden geleden
Reactie op joyce11L
N'a mijn ovulatie 7 dagen lang nog positief. En dan was ik 5 dagen overtijd ...
Een ovulatietest heeft altijd 2 streepjes, maar je vindt je piek op het moment dat beide streepjes even donker zijn. Dus ´positief´ op een ovulatietest betekent niet veel. Wanneer had je jouw positieve zwangerschapstest?
7 maanden geleden
Reactie op fjona
Ja indd ik ben een albanees, en jij? Dankjewel. Veel zeggen jaah " je hebt ...
Ik ben zelf ook in Albanië geboren, vandaar dat ik de namen herkende! 🙂
En nee, dat maakt het verdriet zeker niet minder. Je rouwt alsnog voor het kindje dat net in jou zat en nu niet meer, het vruchtje was er - het is echt geweest, het heeft bestaan. Dat moet zo veel pijn doen en zo teleurstellend zijn. Je hebt alle recht om verdrietig te zijn, even als iemand die geen kindjes heeft en ook een miskraam ervaart. Je dochtertjes zullen je misschien sneller kunnen afleiden dan iemand die nog geen kindjes heeft, maar de pijn is daarom niet minder. 🫂
7 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Ik ben zelf ook in Albanië geboren, vandaar dat ik de namen herkende! 🙂
En ...
Ooh in Albanie geboren dat is tof 🥰, van welke origine ben jij dan als ik dat mag vragen?
Klopt je " moet" doorgaan he, met of zonder verdriet. Vaak komt savonds alles weer naar boven als de kids in bed liggen en besef je weer dat je " niet meer zwanger bent" 😌
7 maanden geleden
Reactie op fjona
Ooh in Albanie geboren dat is tof 🥰, van welke origine ben jij dan als ik ...
Albanese origine, ik ben van Shkoder. 😊
Ik kan het me voorstellen dat de avonden dan extra moeilijk zijn. 🫂 Laat je maar veel knuffelen door je man, hopelijk kunnen jullie hier samen over praten als je daar nood aan hebt, of met vriendinnen of zussen. Hou het zeker niet voor jezelf als je het er moeilijk mee hebt.