14 Reacties

6 maanden geleden

Had ik ook tot 6w en enkele dagen en toen begon de hel 馃槄 nu 8w en 2 dagen en nog steeds heel erg misselijk 馃あ

6 maanden geleden

Ik had tot 7 weken amper last van iets, dacht 麓wauw, dit valt reuze mee!' En om dan nu in mijn week 8 elke dag kotsmisselijk te zijn. 馃ゲ Geniet er van zolang er geen kwaaltjes zijn. 馃き

6 maanden geleden

Ik ben volgens de app uitgerekend op 31 december en zou nu 5 weken zijn. Bijna geen symptomen, enkel af en toe 5 minuutjes misselijk. 16 mei naar de gynaecoloog. Dit is ons 5de kindje. 2de kindje samen (samengesteld gezin)

6 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Had ik ook tot 6w en enkele dagen en toen begon de hel 馃槄 nu 8w en 2 dagen ...
Oei is zal me misschien al mentaal voorbereiden hiervoor 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik had tot 7 weken amper last van iets, dacht 麓wauw, dit valt reuze mee!' ...
Zal ik doen, maar ik bereid me misschien wel best voor op het ergste 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Lie en Joe

Ik ben volgens de app uitgerekend op 31 december en zou nu 5 weken zijn. Bi ...
Oh wat leuk 馃グ ik moet 16 mei ook naar de gynaecoloog voor mijn eerste inwendige echo. Ik vind dit zo spannend.

6 maanden geleden

Reactie op Lie en Joe

Ik ben volgens de app uitgerekend op 31 december en zou nu 5 weken zijn. Bi ...
Ik ook volgens de app en 15 mei naar de gynaecoloog! Had gisteren wel al een hoge HCG waarde in mijn bloed 5455... dus ben benieuwd naar de echo.

6 maanden geleden

Reactie op scilicat

Ik ook volgens de app en 15 mei naar de gynaecoloog! Had gisteren wel al ee ...
Ik had ook + 5000 op 5 weken. Was eerder ' normaal' zei mijn gynae. Succes! 馃グ

6 maanden geleden

Reactie op scilicat

Ik ook volgens de app en 15 mei naar de gynaecoloog! Had gisteren wel al ee ...
Spannend! Veel succes x

6 maanden geleden

Reactie op Caroline 1995

Oh wat leuk 馃グ ik moet 16 mei ook naar de gynaecoloog voor mijn eerste inwe ...
Veel succes x

6 maanden geleden

Reactie op Caroline 1995

Zal ik doen, maar ik bereid me misschien wel best voor op het ergste 馃槄
Ik weet niet of men hierop kan voorbereiden. 馃槄 Het is ook mijn eerste zwangerschap en heb geen idee wat te verwachten, ondanks dat ik wel veel lees over misselijkheid en dergelijke. Het overvalt me dat het toch zo heftig is. Dit is week 8, piek hCG zou pas zijn op 10 weken. Het kan dus nog erger? Het zal dus nog heftiger worden? I wish I could prepare, maar ik wil gewoon nu al wenen. 馃ゲ馃あ

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik weet niet of men hierop kan voorbereiden. 馃槄 Het is ook mijn eerste zwan ...
Laten we hopen dat je niet erger wordt, dan is het toch moeilijk om te functioneren? Heel veel sterkte, ik stuur je veel positieve energie 馃槝

6 maanden geleden

Ik ben 5 weken en 4 dagen en heb ook geen symptomen, buiten wat vermoeidheid maar niet extreem. Dus het maakt mij ook onzeker omdat ik ook niet voel dat ik zwanger ben waardoor ik soms nog een test doe haha 馃構

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik weet niet of men hierop kan voorbereiden. 馃槄 Het is ook mijn eerste zwan ...
Oow shit, is die piek pas op 10w? Ik voelde me nu op 8w weer zoveel slechter 馃槼.