32 Reacties

Zo mooi馃グ bij ons werkt baby niet zo goed mee. Hoelang duurde het bij jullie voor zo鈥檔 mooie 4d echo馃槏

2 maanden geleden

Reactie op 馃グ馃グ鉂わ笍鉂わ笍

Zo mooi馃グ bij ons werkt baby niet zo goed mee. Hoelang duurde het bij julli ...
Ja heb ook heel veel geluk gehad, bij de gynaecoloog liet hij zich nooit zien 馃檲. Het duurde in totaal een klein half uurtje, begonnen met een gewone echo met een beetje uitleg erbij (geen medische uitleg). Dan moest ze kijken hoe hij lag en als hij goed lag kon ze 4D opzetten. En ja hoor daar was hij dan, ook heel leuke filmpjes kunnen maken (hem zien gapen enzo,..) 馃槏

Reactie op Nele2410

Ja heb ook heel veel geluk gehad, bij de gynaecoloog liet hij zich nooit zi ...
Precies of de baby het weet. Amai das echt zo leuk om allemaal te zien馃槏 al die filmpjes is ook echt leuk. Dat zijn altijd zo鈥檔 leuke moment, zijn er bij jullie toen anderen mensen mee gegaan. Wij gaan morgen voor de 4de keer naar de pretecho nog nooit zo mooi gelukt voor een 4d te nemen wel leuke filmpjes dat hij aan mijn placenta lekte en ook eens dat hij de hik had

2 maanden geleden

Reactie op 馃グ馃グ鉂わ笍鉂わ笍

Precies of de baby het weet. Amai das echt zo leuk om allemaal te zien馃槏 a ...
Ja super leuk, nu we zijn s'avonds geweest en ik wist wel op voorhand dat hij s'avonds actiever is dan overdag wanneer de gewoonlijke afspraken bij de gynaecoloog plaatsvinden.. Mss daardoor. Nee bij ons is er niemand meegegaan, ondanks we het cadeau hadden gekregen van zijn 2 meters, hebben we gekozen om dit als momentje voor ons 2 te nemen 馃槉

2 maanden geleden

Wat lief!! Ik heb vandaag mijn laatste ik heb er al een paar laten doen deze zwangerschap ben zo benieuwd 馃グ馃グ

Reactie op Nele2410

Ja super leuk, nu we zijn s'avonds geweest en ik wist wel op voorhand dat h ...
Ja waarschijnlijk wel. Wij waren gisteren ook alleen geweest en was eindelijk gelukt.馃グ

2 maanden geleden

Hier net terug maar jammer genoeg lang ons wondertje heel de tijd met het gezichtje tegen de placenta geduwd 馃ズ Mogen gelukkig nog eens gratis terugkomen (na onze vakantie want vertrekken volgende week nog voor 2weken op reis)

2 maanden geleden

Hier het beste resultaat van onze poging vandaag. Toch een mini glimp maar hopelijk volgende keer meer geluk!!

2 maanden geleden

Hier ons meisje馃挅馃挅

2 maanden geleden

Hier vandaag ook 4D/6D foto laten maken! Helemaal de mama als baby 馃構馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Baby VW

Hier vandaag ook 4D/6D foto laten maken! Helemaal de mama als baby 馃構馃槏
馃槉

茅茅n maand geleden

Hele trotse mama hier! 馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Linn1997

Hele trotse mama hier! 馃槏馃槏
En deze

茅茅n maand geleden

Wij kregen onze 6d foto 馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op meganneke

Hier de onze 馃槏 Eerst dacht ik oei! lijkt zowel niet op mama of papa! tot ik mijn babyfoto bovenhaalde.. net een tweeling! Ben zo benieuwd nu! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op meganneke

Waar heb jij de jouwe laten doen want dat is zo mooi馃グ馃グwowww

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby VW

Hier de onze 馃槏 Eerst dacht ik oei! lijkt zowel niet op mama of papa! tot i ...
Ohh wowww馃グwat ze allemaal al niet kunnen. Waar heb jij de uwe laten doen

茅茅n maand geleden

Reactie op 馃グ馃グ鉂わ笍鉂わ笍

Ohh wowww馃グwat ze allemaal al niet kunnen. Waar heb jij de uwe laten doen
Ik heb de mijne laten doen in Brecht bij Precho.. Zeer lieve vrouw 馃槉馃槉!

茅茅n maand geleden

Reactie op Baby VW

Ik heb de mijne laten doen in Brecht bij Precho.. Zeer lieve vrouw 馃槉馃槉!
Was je veel geld kwijt. Want ben ook van plan om dit te doen.

茅茅n maand geleden

Hoe prachtig zijn jullie foto's?! 馃槏 Ik heb ineens ook een afspraak gemaakt 馃槉