23 Reacties

één dag geleden

Ik had 3 weken geleden op vrijdag 4cm, op zaterdag water gebroken en dinsdag bevallen🤪

één dag geleden

Ik had 1 week geleden 1cm ontsluiting, baby is al goed ingedaald. Had veel harde buiken en oefenweeen maar is precies allemaal weer stilgevallen

één dag geleden

Reactie op marbieke

Ik had 1 week geleden 1cm ontsluiting, baby is al goed ingedaald. Had veel ...
Awel ik ook heb veel oefenweeen gehad, zeker snachts, dus was blij om te horen dat het voor ontsluiting heeft gehoord. Maar opeens is het stil gevallen ofzo en had dat niet verwacht op 4cm

één dag geleden

Reactie op Tiara-27

Ik had 3 weken geleden op vrijdag 4cm, op zaterdag water gebroken en dinsda ...
Zalig! Geniet ervan💕

één dag geleden

Reactie op marbieke

Ik had 1 week geleden 1cm ontsluiting, baby is al goed ingedaald. Had veel ...
I know the feeling

één dag geleden

Hier gisteren op controle geweest. Baarmoederhals volledig verstreken, 3cm ontsluiting en puilende vliezen. Nog extra gestript (gisteren 37+4). Heb momenteel best wel veel last/pijn maar eerder constant en niet in regelmatige golven. Ben benieuwd!!

één dag geleden

Hebben jullie speciale oefeningen gedaan ofzo om de indaling/ontsluiting te bevorderen? Hier alles nog potdicht en een baarmoederhals met lengte 4cm, geen indaling… Ben bang om overtijd te gaan en een erg zware baby te hebben (geschat op 4 kg bij 40 weken🙈)

één dag geleden

Hoeveel weken ben je nu en hoe Controleren ze het? Ik moet morgen op controle zo weet nog niet of ik ontsluiting heb. Of kon je beetje voelen met voorweeën of iets anders dat je ontsluiting kreeg. Is dit jou 1ste kindje want dan kan het nog effe duren. Sorry dat ik veel vraag maar heb sinds 5 dagen geleden heel andere kwaaltjes

één dag geleden

Reactie op Isabelle31

Hebben jullie speciale oefeningen gedaan ofzo om de indaling/ontsluiting te ...
Niets hahaha. Ik doe wel aan manueel kolven maar verder niets gedaan ☺️

één dag geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Hoeveel weken ben je nu en hoe Controleren ze het? Ik moet morgen op contr ...
Ik merkte aan mijn lichaam dat alles echt heel pijnlijk begon aan te voelen. Regelmatig harde buiken en vrijdag avond had ik voorweeën die tot in mijn rug trokken maar ontegelmatig ;)

één dag geleden

Reactie op Isabelle31

Nee niet echt, ik had eerder het probleem dat mijn bmh al verkort was vanaf 28 weken en dus ik alles moest stil leggen omdat het anders toen al tot een bevalling kwam. Dus denk eerder dat het van lichaam tot lichaam afhangt.

één dag geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gehad van 32w tot 41w mee rond gelopen. Slijmprop verloren, volledig ingedaald en 4cm ontsluiting, dag in dag uit voorweeen die niet doorzetten. Uiteindelijk 3/4x gestript en de laatste keer strippen is hij gekomen. Mijn bevalling is supervlot gegaan wel(op 1 uur bevallen, was net op tijd in het moederhuis) het is een leuk dat je tijdens je “echte” bevalling al bijna op de helft zit. Voor de rest is er niets aan 😅 al hoop ik ergens nu toch ook al zoveel ontsluiting te hebben, dan gaat de bevalling zelf vlotter 😁

één dag geleden

Reactie op 🥰🥰❤️❤️

Hoeveel weken ben je nu en hoe Controleren ze het? Ik moet morgen op contr ...
Ben 38w, het is men derde en voelde al tijdje onregelmatige oefenweeen dus was wel blij om te horen dat er ontsluiting was. Alleen is de baarmoedermond nog ni volledig verstreken. De controle gebeurt vaginaal

één dag geleden

Reactie op Jan8923

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gehad van 32w tot 41w mee rond ...
Wat een verhaal! Oké wist dat je er lang mee kan rondlopen mr had toch gehoopt van niet🙈 dat is inderdaad enige voordeel dat je dan tijdens bevalling zelf minder cm moet doen. Mr zo voorweeen die niet doorzetten vind ik toch lastig

één dag geleden

Reactie op meganneke

Hier gisteren op controle geweest. Baarmoederhals volledig verstreken, 3cm ...
Oh klinkt nabij, succes alvast!🫶🏻

één dag geleden

Reactie op Isabelle31

Nee niets bijzonder gedaan. Het is wel men derde kindje. Je kan wel bepaalde typische zaken doen die het zouden kunnen bevorderen zoals veel bewegen, frambozenbladthee drinken, dadels eten, … maar daar heb je niet altijd garantie natuurlijk

één dag geleden

Reactie op Nima4

Wat een verhaal! Oké wist dat je er lang mee kan rondlopen mr had toch geho ...
🙈ik ook niet, maar ja. Als hij beslist van te blijven zitten, dan kan je er weinig aan veranderen 😂 en doordat mijn 1ste bevallen uitgedraaid is op een keizersnede mogen ze ook niet in gang zetten. Dus wachten was het enige dat ik kon doen. Ik heb vaak gedacht “nu is het zover” maar dan viel het weer stil. De voorweeen zijn inderdaad geen pretje, maar ik teken opnieuw voor zo een bevalling. De dag nadien had ik niet het gevoel uitgeput te zijn door de bevalling. Mijn ouders zeiden tijdens het bezoek. “Ben jij wel bevallen zo rustig en ontspannen dat jij hier zit”

één dag geleden

Reactie op Isabelle31

Bij mij net hetzelfde pffff 😅

18 uur geleden

Reactie op Tiara-27

Ik had 3 weken geleden op vrijdag 4cm, op zaterdag water gebroken en dinsda ...
Amai proficiat! 🤗

17 uur geleden

Reactie op meganneke

Hier gisteren op controle geweest. Baarmoederhals volledig verstreken, 3cm ...
Succeeeeees😍😍😍😍!!!!!!!!